RSS

tuanya aku... :P

terasa semalam baru je hadir.. tapi hari ni, dah pun timbul.. hmm, sebentar nya masa berlalu..

usia aku pun makin meningkat. dari sehari ke sehari. rupanya bila usia kita meningkat, kita akan cepat letih.. tak boleh sangat nak buat kerja-kerja berat. kekadang belajar seharian pun letih. kalau dulu, aku cergas je.. sekarang, terasa perubahan bila menginjak umur-umur begini..

k.dila kata, bila dah menjangkau usia tua gini, kita perlu ambik suplement atau pun vitamin, minum susu. means, kena ambik makanan tambahan laa.. hehehe.. aku ade jugak ambik. tapi bila tak makan.. atau terlupa makan.. atau malas makan.. terasa letih dan penat lain macam je..

so, bila dah tua-tua gini, sedar lah diri ku dah tua.. huhu..

tua nya aku.. :D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

fix said...

umr ustazah bpe ea?huuhu

qyla said...

umur berapa ??

tua sangat ke?

piNky LuCiA said...

umur ku dengan bangga nya ku nyatakan ialah 25tahun.. kekekeke..

tua kan.. tua kan.. :D

♥ Buk@n S!ndAreLa ♥ said...

xde la twe sgt, muda remaja la, da msuk alam dewasa p0wn... nt da bleyh kawen, tu p0wn kalo da rasa twe sgt la kn...ngee~