RSS

pindah bilik.. :D

kolej aku ni, kolej lama.. duduk plak tepi hutan. tapi aku suka jugak duk kolej ni. balik-balik kolej ni jugak yang aku pilih. aku tak nak langsung apply kolej lain. yang aku tahu, aku nak duk kolej ni. aduhai. nampak bebenor aku pencinta kolej yang setia. hahahaha..

duk kolej banyak kelebihan. tapi kalau nak kelebihannya, mesti kita kena sumbangkan. bak kata orang, give and take kan.. heehehe.. so kalau kamu ingin mendiami kolej tercinta, kamu mestilah bergiat aktif syaratnya. hmm.. syarat yang agak susah jugak lah untuk dipenuhi.

aku suka kolej. suka duk kolej. tapi kali ni, ade sesuatu perkara yang menyebabkan aku tidak menyukai nya. aduhai.. pening otak aku nak fikir. asma kata jangan banyak fikir. sebab kalau aku banyak fikir, makin kepala aku sakit. tetiap hari kepala aku ni duk denyut-denyut. tapi aku tak boleh kalau tak fikir. jem dan beku otak nanti. hahaha

problemnya sekarang ialah, blok yang aku diami sekarang harus di wiring dan dibaiki mana yang perlu. so, kami 1 blok harus berpindah randah ke blok D. hmm, dah macam kaum nomad dah.. huhu.. ikut jela.. persoalannya sekarang, mampukah almari bilik baru menampung barang-barang aku yang banyak seperti almari bilik lama menampung nya? jika kamu menanya aku soalan ni, jawapan yang tipu untuk menyedapkan hati ialah..... "boleh laa kot.." kalau jawapan sejujurnya, "memang tak boleh.."

hmm.. aku perlu segera mencari jalan penyelesaian.. hohoho.. macam masalah besar je ni.. huhu. esok aku terpaksa berpindah. kepada kawan-kawan ku yang baik hati.. especially untuk dia dan dia.. datang laa tolong aku kalau kamu rajin... hehehe.. upahnya ialah xoxo.. hehehe.. aku kesempitan wang untuk membeli hadiah untuk kamu. cukuplah sekadar xoxo menjadi menawar kamu berdua.. hahaha

pada sesiapa yang ingin menolong aku, aku alu-alukan kedatangan nya.. ezza ke.. k.dila ke.. as ke.. hehehe.. dan yang lain-lain. waaaa........ hohohohoho

:D datanglah kamu.. aku menunggu kamu semua.. hehehe

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Fatt Chin Choy said...

aku sedia membantu
xoxo berharga tu

piNky LuCiA said...

hahahaha.. ko pun nak jugak ke xoxo dari aku?? adehlaaa.. hehehe