RSS

kLcc

melihat bangunan kLcc.. aku jadi sedih laa plak.. selama aku menetap kat kL ni.. kLcc pun aku tak pernah jejak. betul ke ni aku? selalu nya semua tempat aku nak jelajah. entah. aku pun tak tahu betul ke tak aku ni.

tapi bila aku fikir logik, apa aku nak buat kalau aku pergi kLcc? tak kan aku nak pergi sana just kerana hanya nak tengok bangunan nya aje? aduhai.. tak berbaloi.. tapi kalau aku nak pergi, aku dah lama dah pergi. tapi aku tak nak lagi laa kot. may be belum sampai masa nya lagi.

lagipun aku nak pergi sana buat ape eh? apa yang ade kat sana? entah. aku pun tak tahu. tak teruja ke aku nak tahu ape yang ade kat sana? entah. tak kot. kalau teruja, dah lama dah sampai. sebab sekarang dah nak masuk 3 tahun dah duk kL ni.. bukan masa yang sekejap tu, kalau nak pergi kLcc, dah lama dah sampai. 3 tahun dulu lagi. hahahaha.

hmm., aku percaya, suatu hari nanti, hati aku akan terbuka untuk ke sana. hahahaha.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 comments:

joegrimjow said...

abang la banyak

piNky LuCiA said...

adik tak de ke? hehe

eyena said...

ciannyeeeee hahaiii

piNky LuCiA said...

hahaha.. kenapa plak nak kesian.. nak bwk pegi jengjalan eh? hohohohoho

purple_butterfly said...

nati kte g ehhh... jalan2 klcc tngkap gambo bnyk2 ye... ajk nad n ezzah skali...

piNky LuCiA said...

hahaha.. insyALlah.. kalau ade mood mahu ke sana.. skrg masih dalam mood yg tak nak pg lagi.. huhu

FarHa said...

tak yah g laa ura..ha penah g sana tuk wat esemen...tergugat iman..dak2 zaman sekrg tahu nak tunjuk body jek..fesyen laa kono padahal hampehh jek..wat malu kaum pompuan..

ha nasihatkan tak yah g ye..kalo nak g WAJIB ajok ha kehkeh

piNky LuCiA said...

hahaha.. yelaa.. pg ngan ha je bley.. ;p