RSS

angkut jangan tak angkut.. :D

pindah bilik rini berjalan dengan lancar.. dengan bantuan nad, yana, dan ezza.. huhu. sangat terharu. diorang sanggup datang jauh-jauh untuk tolong aku. ezza plak, pepagi buta dah terbongkang bilik aku. hahaha. kejutkan aku bangun untuk kemas bilik baru. tapi mata aku ngantuk giler. semalam tidur lambat. entah apa yang aku buat pun aku tak tahu. hehehe.

tapi nampaknya aku memang kena tambahkan sesuatu di dalam bilik aku supaya baju-baju yang aku tak dapat kemaskan tu boleh tersusun rapi. adoi. semua masih kemas di dalam bag. 1st sebab memang tak cukup ruang almarinya. 2nd memang baju aku banyak pun. kini baru ku sedar. (sebenarnya dah lama sedar. cuma tak nak ngaku je. hehehe.) so nak ke tak nak, aku kena cari inisiatif lain utk aku selesaikan masalah yang melanda. huhu

bila ade masalah, aku suka termenung, termenung dan termenung memikirkan macam mana harus ku selesaikan masalah yang ade. tak ke sengaL? huhu. semalam pun sama. aku termenung. haha. nasib ade nad ngan yana yang marah-marah kat aku sebab aku termenung. hehe. so tak lama laa aku termenung. sebenarnya apa yang aku menung kan pun aku tak tahu. may be memikirkan masa depan. hahaha.. yerk3 je aku ni.. :D

tapi barang masih ade lagi kat bilik lama. kotak-kotak buku sikit lagi. dan ade rak buku. lepas angkut buku-buku yang tak banyak sedikit tu.. habislaa kerja aku. pasni nak buat asigment plak.

kepada kawan-kawan semua, thanks to all.. aku sangat terharu.. :D meh sini xoxo sikit dari aku. haha

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

mazhad said...

tahniah berjaya pindah...

Fatt Chin Choy said...

kalau ko sorang mesti tak siap

termenung jer ko tau

haha

piNky LuCiA said...

hahaha.. memang pun.. kalau aku sorg comfirm minggu depan pun tak habis angkut. ko macam faham2 je aku kan ah fatt?

hmm.. thnks mazhad.. huhu. penat3..