RSS

hari yang hujan

hari hujan. lebat. tidur best ni.. tapi kata orang, masa itu amat berharga. so tak boleh tidur. study or siapkan asigment yang terbengkalai lagi bagus. sebab itu lagi bermanafaat.

sebenarnya aku takut gemuk. sebab cikgu aku cakap, tidur siang gemukkan badan.. macam lah aku ni gemuk sangat sampai takut berat badan naik. huhu..

mood : tak boleh bercakap. sebab mask tengah melekat kat muka. cantik dan lawa laa aku lepas ni. hehe

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

hana devushka said...

patut la kak byk tido siang..nak sruh gemuk rupanye..haha~
tp teori 2 xbtol kowt..coz xgemuk2 pown tgk orgnye..mkin kering ade la..haha~
*jgn mare..ki3~

Fatt Chin Choy said...

tp jenis ko ni memang akan kurus jer

piNky LuCiA said...

tie perli eh? hakhakhak

ah fatt.. aku rasa tul laa.. memang aku tak kan gemuk. aduhai.. tak larat nak makan tdo jugak.. tak naik2 jugak berat nya.. hehehe