RSS

ILOVEU..

pernah kah kamu mendengar perkataan ILOVEU? mestila kan? kalau tak pernah tu melampau laa.. kenapa iloveu? kenapa tidak imissu.. ada orang luahkan rasa hatinya pada aku ke? hehe..

tapi iloveu kali ni lain sikit.. ia bukanlah satu luahan rasa hati.. atau luahan rasa rindu.. atau luahan sayang seseorang kepada aku.. ia adalah sejenis air yang diberi nama.. iloveu...

aku dah lama dengar lama dah dari k.dila.. kata nya dekat murni ss2.. aku pun ingat-ingat lupa nama tempatnya.. kata k.dila air nya sedap.. hehe..

suatu hari yang indah selepas kelas qiraat.. k.dila membawa aku ke sana untuk mencubanya..

pernahkah kamu dengar dan minum airnya? aku tak pernah sebelum ni.. dan sekarang dah rasa. jika ditanya aku.. untuk kali kedua adakah aku mahu merasainya lagi? aku akan menjawab tak laa kot.. bukan kerana rasa nya tak sedap.. atau kerana air nya kurang menarik.. jangan kamu salahkan air itu.

kenapa aku tak mahu merasainya lagi? ini kerana aku tak suka minum air yang manis-manis. atau air yang bergas. walaupun kamu mengatakan airnya tidaklah manis. aku tetap akan mengatakannya manis. kenapa? kerana tahap kemanisan lidah ku adalah tinggi daripada kamu. kerana itu.. semua benda yang aku 'rasa' manis aku tidak minum.. ia ku spesifik kan kepada air.. kerana aku hanya menyukai air masak atau air suam.. =)

sebab kata orang.. kurang kan manis dalam minuman.. tambahkan manis dalam senyuman.. manis kah aku jika aku tersenyum.. macam tawar je senyuman aku.. hanya kamu yang ade jawapannya.. =)

..iloveu..

pstttt.. iloveu.. sedap rasa.. sedap di minum.. campuran 3 rasa.. aku pun tak tahu rasa apa yang aku rasa.. lemon.. laici..1 lagi rasa.. ntahlaa.. tapi yang aku tahu.. lidah ku kebas apabila meminumnya.. kenapa? sebab ia ada masukan air bergas ke dalam nya.. kerana aku memang tak minum air bergas.. mak marah laa wey... huhu.. =)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

9 comments:

Hanis said...

slm.
bley ingtkn tak katne minum air itu?
macam menarik. hehe

lanz_evo7 said...

iloveu satu.. :-)

eyena said...

hahahaha mcm tu laa pulak.. nak iloveu jugak.. hahaha

hana devushka said...

mahu juga..haha~~

piNky LuCiA said...

hanis.. awk berkenan ke? hehe.. nama kedainya murni.. kat ss2 petaling jaya selangor darul ehsan.. hehehe

amboi3 lan.. 1 je ke? kenapa tak 2? ;p

cik eyena nak jugak.. meh sini.. hehehe ;p

tie.. jom.. meh sini nak kasik..

Fatt Chin Choy said...

kalau br nak confess blh minum iloveu

"saya nak iloveu"... time sembang nak minum apa

piNky LuCiA said...

hahaha.. itu aku tak tahu laa ahfatt.. dont ask me.. ;p

purple_butterfly said...

iluv u...sedappppppp

piNky LuCiA said...

hehehe.. sedap eh.. meh kita minum ag.. =)