RSS

exam datang lagi..

exam makin dekat. kelas makin banyak. ade kelas yang tertunggak jugak. apa laa aku nak buat. aku pun sudah sakit otak. huhu.

persiapan perlu aku buat. untuk dapat result yang gempak. janji boleh bangga kan mak bapak.

hmm, pada semua kawan-kawan. selamat menyudahkan asigment yang ade. sebab minggu ni minggu yang penuh dengan asigment yang perlu di hantar.

good luck :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

11 comments:

hana devushka said...

gud luck..hee~

FarHa said...

heyy!!! gudluck laaa darling hhe...i know u can do it!!

ha tak dok exam hakhak

purple_butterfly said...

sakit pale ni...
mak ayah restui anknda...
ya allah bantulah kami...

debest_thinker said...

Haa..ni yg kena pi prgram Motivasi belaja santai impak maksima ni..hehehe

piNky LuCiA said...

gd luck jugak utk korang semua..

waaa.. jeles ha tak de pekse.. :P

prog motivasi ape tu bang? hehehe.. :D

en_me said...

gud luck tewww.. ehehe

eyena said...

bagus2..hehehehehe

Jay said...

semoga berjaya sehingga ke menara gading... good luck

piNky LuCiA said...

jay.. dah ade kat menara gading dah pun ni.. tggu nak habiskan je.. huhu

en-me.. thnks.. :D

Jay said...

tahniah, moga dapat CGPA yang cemerlang. Bidang apa ambi

piNky LuCiA said...

cgpa nak kata cemerlang tak de la.. aku orang biasa2 je.. tak tgk eh gambar kat tepi tu?

ustazah pinky.. means.. amik pendidikan islam laa en jay oi.. hehehehe :D