RSS

tahu kenapa?

kekadang Allah tak bagi apa yang kita mahu.. tahu kenapa? kerana kita tak perlukannya..

kekadang kita rasa ia sangat perlu.. tapi Allah tak kasik jugak.. tahu kenapa? kerana Allah itu lebih tahu waktu mana kah yang sesuai untuk keperluan itu..

kekadang kita rasa waktu ni dah sesuai.. tapi Allah masih tak kasik jugak.. kenapa? kerana Allah itu tahu segalanya..

ilmu Nya tak terbatas.. dan seluas lautan yang jauh mata memandang.. bahkan lebih dari itu..

jadi.. segalanya penuh dengan hikmah Allah.. percayalah Allah itu maha adil. Allah tak kan menzalimi hambaNya.. kerana Allah itu maha tahu apa keperluan kita saat ini..

sebenarnya Allah menjadikan kehidupan ini sangat indah untuk di lalui.. percayalah.. =)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comments:

Jard The Great said...

yep betul.. ku nk sesuatu sgt2.. last2 tak dpt.. akhirnya kena akur.. ade hikmah disebalik itu.. ;p

Mohd Faridzul Asyraf Mat Arifin said...

nice!!
like this one

da baca dlu
tp refresh balik

thx u!!

FarHa said...

hehe thks ura..

piNky LuCiA said...

disebalik apa yang berlaku memang punyai hikmah yang tersendiri.. hanya kita yg tak tahu.. kan jard.. =)

welcome joe.. apa yg ko bc dulu? hehehe

welcome ha.. kebahagian ha.. kebahagian ura jugak.. =)

Fatt Chin Choy said...

bersabar jer lah aku
hehe

piNky LuCiA said...

hahaha.. ko memang orang yg kuat bersabar.. hilang hp pun pun ko tak marah.. releks je.. hilang motor pun macam tu jugak.. kool gilerrrr.. hehehe

FarHa said...

ilang motor leh cool?? konpius..kalo ha dah meletup satu mesia hakhak