RSS

sakit otak..

sakit kepala aku kalau aku bergaduh dengan dia. ish3.. bila time aku geram, terasa sesak semua nafas ku.. terasa macam kekurangan oksigen pun ade. tapi hakikatnya, adoi.... kenapa aku selalu geram dengan dia semenjak 2 menjak ni? may be sebab ke"bz"an nya yang melanda. yang menyebabkan aku rindu. hehehe. terasa merah kedua-dua pipi ku ini.

tapi sakit hati, geram, merajuk, adalah perkara yang sangat menyeksakan dan membuatkan muka aku berkerut dan bukan awek muda lagi. huhu.. adehlaaa...

terasa, geram, marah, merajuk, adalah lumrah dalam kehidupan. ia adalah 1 pelangi yang mewarnai hidup kita sebenarnya.. tanpa warna-warni pelangi tu, hidup ni tak kan seindah yang kita lalui sekarang.. aku memang akui nya.. dan aku setuju dengan statement sendiri. hahaha. nampak sangat aku syok sendiri. kekeke.

pesan aku untuk diri ku. kawal perasaan kamu. kerana kamu mempunyai perasaan yang lebih. hahaha. terlebih emosi kata orang. susah tu wooo.. hehehe. kawal emosi adalah perkara yang paling susah. selamat mencuba.. :D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comments:

Fatt Chin Choy said...

emosi turun naik org bercinta nak wat camana... layannnnn

eyena said...

hahahaha aku rasa kan kita sama laa kak pinky oiii...hehe

piNky LuCiA said...

ko mcm byk pengalaman je ah fatt.. hahaha.. layannnnn...

sama ke? hehe.. nak wat mcm mana kan.. dah geram.. hehehe.. kan aina?

purple_butterfly said...

purple pun geram gak kat pinky... ishhh pok pale haha dan ha... emosi pinky kemelandaan ni kene p berubat tau...

♥ Buk@n S!ndAreLa ♥ said...

sabor...jgn cpt melenting..

p/s: anda sedang dtg bulan ke?

FarHa said...

sabar le...mungkin si dia ngah bz..kan nak final doh..

(nasib baik abg arol keje doh ahaks)

piNky LuCiA said...

hmm, may be aku kena faham, tapi may be jugak aku tak nak faham. hehehe.

waaa... datang matahari pun tak segarang aku. hahaha..

exam??? aku tension jugak.. aku bz jugak laa.. hehehe