RSS

merindui vs mengingati

kata orang.. rindu itu satu penyeksaan.. tapi kata aku.. rindu itu satu kebahagiaan..

siapa tak setuju dengan statement aku? sila bangkang.. hehehe

siapa yang aku rindu? siapa yang aku ingat? entahlaa.. sekarang otak aku kosong. tak tahu siapa yang aku rindu dan tak tahu siapa yang aku ingat. siapa nak isi kekosongan yang ade.. sila angkat tangan. hehehe

mengingati adakah ia bermakna kamu merindui? dan merindui semestinya kamu mengingati. betul tak? entah. aku pun tak tahu. tapi bagi aku ia tak sama.

kalau aku ingat, aku bukan selalu ingat. tapi kalau aku rindu, dada aku akan jadi sebak dan aku terasa ingin menangis. dan kebiasaan air mata memang menang walaupun aku cuba berkeras tidak mahu membenarkannya keluar. degilnya dia..

percaya atau tidak itu hak kamu. tapi pernah kah kamu merasa rindu sampai terasa mencengkam jiwa.. cecececececececececee.. hehe.. jiwang gitu..

kalau ingat, perasaan tu...... ku rasa biasa. tidaklah terlalu meronta. kan.. kan.. kan..

hmm, adakah kamu merindui seseorang wahai diri? ye.. aku rindukan blog dia.. entry ni khas utk blog dia.. kenapa dia mendelete blog nya dan juga blog nya.... aku rindu........ bangat, sampai mengcengkam jiwa dan sanubari.. hehehe..

aduhai.. tak tahu nak kata pe.. rindu ke ingat.. ingatlaa.. minda celaru.. hehehe

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

Fatt Chin Choy said...

ko tak rindu aku?

debest_thinker said...

Abg tak rindu ker..

purple_butterfly said...

saye rindu pinky...(tgh angkt tngn ni) rindu seksa la...1critera rekaan sye...seseorg yg rindu kat mak..fuhhh gler2 ar punyer nk blik kg...tgk muka pun jdi la....

BudakComel said...

ish3 sabo je la ye kak ye...huuhhuhuhuuh

piNky LuCiA said...

ah fatt.. ko rindu aku tak? hahahaa

zra rindu gak kat abg.. rindu dendam.. hehehe.. gelak evil..

purple rindu pinky.. pinky pun riiiiindu purple.. jumpa kelas besok eh.. hehehe

tetibe je sabor? nak sabor tang mana tu bdak comel?? hihihihi