RSS

UM's elEctiOn

kata org.. setiap perlawanan pertandingan mesti ade yg jatuh dn bangun.. or ade org yg kalah dn menang.. itu kata org.. bukan kata aku eh.. hehehe....

sempena hari baik.. bulan baik ni.. aku nak ucapkan tahniah pd org yg menang.. dan takziah pd yg kalah.. aku mmg suka ber'tahniah' dn ber'takziah' ngn org yg menang dan kalah.. hehehe.. tp mmg da lumrah nya begitu.. ape kita nak wat.. terima aje laa..

aku pun tak reti nak story pnjg2 tntg ceritera politik3 zaman skrg.. tp yg aku tahu.. PRO-M da menang 8 drpd 9 kerusi umum.. wow.. sgt mengujakan.. hehehe

so story pasal ni.. pg td aku bangun, ngn mata yg sgt bcahaya,. wakaka.. dan penuh smgt.. sbb nak tahu pasal result pilihan raya kampus.. hehehe.. walaupun smlm aku da tdo awal kul9pm.. lepas isyak terus terbongkang atas katil qilah.. hehehe..

ingt nak bgun pg DTc, tp ape kan daya.. aku mmg da tak ley nak bukak mata, sgt pent, sgt tak larat.. huhu.. mana tak ny kelas aku full giler rini.. dr kul 8am smpai 3pm.. kelas tak putus.. waaa.. aku sgt hebat.. pastu smbung plak kelas kul5pm smpai7pm.. bhenti rehat asar jap..pastu sambg laa kelas blik, huhu.. sgt mementkan..

so.. mengundi punya mengundi.. akhirnya, PRO-M menang jugak.., alih kuasa??? ntahlaa.. aku pun tak pasti ag.. yg penting.. aku sgt teruja HAFIZ ILYAS menang ngn 5999 undi.. hehehe.. sgt terkejut sbb dia menang ngn undian tertggi.. pointer dia pun ok.. 3.7 aku harap dia akan kekal kan pointer.. dn memerintah ngn adil..

kata hafiz : "ana buat bukan ade kepentingan ape2 pun, ini sume hanya utk Islam.."

aku sgt terharu.. waaa... hafiz sgt baik, pd pndangan mata kasar ku sahaja..

korg, mcm mana, pe pendapat???

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: