RSS

rise for gaza..

hmm.. pg2 aku da terlewt bgun.. ape tak nya.. aku tak dpt tdo semalam.. aduhai.. nape laa mata ake sll tak dpt nak tdo.. agaknya.. dia rindu kt seseorg kot.. smpai tak ley nak lena2.. eh3.. melalut2 ni..

aku dgn terkezzut nya bgun tdo.. tgk jam da terlewt.. adoi.. kelas3.. msg3 kwn2 ustz tak dtg ag.. ngn sepantas kilat aku m'iron'kan bajuku berkaler biru..tak sempat nak pilih baju wey.. biasa ny aku akan berteleku di depan almari selama stgh jam utk ku pilih baju ngn sume brg2 keperluan aku laa.. hehe..

pastu mandi n make up lawa2 sikit.. walaupun sedikit lewt (sebenarnya agak lewat.. hahahaha).. aku sempat make up.. pakai krim bedak dn aku sempat membuang eye shadow ke mata ku yg agak lawa ni.. hohohoho.. gincu jg jd pelengkap.. wah3.. nak pg kelas ke nak pg show??? hehehe.. da3..

lepas kelas? hmm.. k.dila ajak pg shah Alam.. smgt k.dila nak pg sana.. hehe.. aku pun tak penah pg tempat3 demo lg.. nak gak try pg.. smpai skrg aku masih pening3 ikan.. hahaha.. ramai sgt org.. aku mcm nak pengsan.. hahaa.. aku ni alergik ngn org ramai.. huhu..

..aku ngn yus..
yg ngah tggu k.dila ngn nad sebelum btolak ke shah Alam..

aku pg b4.. mcm biasalaa... ngn member4 aku yg 3org lg tu laa.. hehe.. nk pg ngn sape ag kan..

ni laa lokasi tempt kejadian..hahaha mcm ape2 je..
ramai wooo org.. ni baru kt luar..
jom kita masuk ke dalam..

wah.. ley tahan jugak ramai nya.. mmg ramai pun.. wakakaka.. pas park kete yg di pandu oleh aku.. hehe.. tak dela.. k.dila driver kitorg.. kakakaka.. jgn marah.. gurau2 je.. mula2 smpai tgk2 dulu.. tinjau2 dulu.. lihat2 dulu.. hehe.. posing3 dulu.. wah... itu penting.. mcm ustz zawawi ckp.. kenangan tu penting utk dirakamkan.. hehe

ni bahagian bawah dlam stadium.. ramai tak??

ni kt side tepi.. huhu.. fushhh.. penuh..

ni plak side tepi aku duduk.. hehe..

sume bersemngat jitu.. utk selamatkn palestin..

hmm..ms acara kemuncak 2.. bcaan doa dr imam masjid shah Alam.. doa nya sgt2 sedey.. huhu.. imam tu ngis teresak2.. aku tak ngis ag.. tp tak tahan laa.. doa dia merayu pd Allah spy selamat kan org islam.. hancurkan yahudi.. hancurkan amerika.. ngn nada yg sgt3 sayu.. aku pun ngis jugak la.. waaaahuhuhu.. aku mmg suka membzir air mata.. habis tu tragis giler ayat2 doa dia.. walaupun ade yg aku tak fahm.. tapi.. aku dapt laa faham jugak.. huhu.. sikit2

kasut dibaling tanda benci or marah? eh.. tak ke sama? konpius...

hmm.. skrg upacara membaling kasut kt bush... eh.. bush ke?? aahh.. lntak laa nama ape pun.. asalkan tul.. sume org baling.. aku duk bz men'snap'kan gambr.. hehe.. teringin nak baling.. tp...... lelaki bersesak2 laa.. malas nak himpit3.. nnt aku ni tersepit.. tak ke haru.. dala aku ni kecik.. huhu..

kt luar stadium..

mcm2 ragam.. macm3 org kt sana.. dr yg kecik baby.. smpai yg wrga emas.. bgsa arab.. omputih.. colombia.. org kulit hitam.. sume ade.. aku da nek pening duk sana.. loye pun ade.. hehe.. tp aku tahu.. aku harus bljr duk dlm kelibat org ramai gini.. nnt aku kt sek men.. pelajar2 ramai.. so kena biasakan diri..

demontrasi aman penyerahan sejuta tnd tgn..
jom..
pakat ramai3 selmatkn Gaza..

jiwa2 keamanan.. wah.. sgt bersemngat..

so... kesimpulannya.. yahudi mmg jahat.. zalim... dia tahu akan ade sorg pemuda yg bernama syuaib yg akan muncul di palestin utk selamat kan org3 islam.. so.. dia tak ley nak ubah takdir yg Allah tentukan.. mereka ingt.. walaupun dgn gitu.. Allah tak kan tolong umat islam.. aku pcaya.. berkat doa.. kesabaran.. kekentalan semngt ummat islam.. yahudi akan dpt dikalahkan..

sama2 laa kita berdoa utk keselamatan GAZA.. allahu akhbar..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

pink_butterfly said...

hmm, msti syahdu kan dgr doa yg d baca 2...

sadis sungguh tindakan amerika 2 kan... boikot brgan dr amerika! aiyoo, tpksa mgucapkn gudbye kat mekdi ksygn ku...

mampukah aku? itu la yg kita tak tau...ngeh3...

piNky LuCiA said...

hmm.. sgt sayu n menyentuh kalbu.. ngis wey.. mcm nak tahan air mata.. tp tak dpt laa.. sbb dia asik tunjuk slide yg sedey3 tntg palestin.. sama2 kita boikot amerika.. huhu

gd bye mekdi.. wahahaa.. :p