RSS

aku seorg yg bertuah.. kerana...........

aku 5 beradik yg mengetop.. wakakaka

tetibe je rs cm rindu je kt sume adik2 aku yg pompuan.. klu duk umah.. tak penah diam.. keje nya bising.. borak.. bercakap.. bergurau.. tak penah satu hari aku hidup aman tanpa gangguan adik2 aku yg sll mmg suka mengusik.. tak kira sape laa sume kena usik... ngn ayh mak sekali kena tak tahannya.. adoi.. alangkah bagus nya klu aku sll ade bersama family aku.. hmm.. da mula da home sick dia.. wawawa.. huhuhu

hmm.. bila da bljr.. bz gini.. tak de org nak usik kita kan.. abg plak makin hari makin bz.. ntah bila laa abg free.. aku pun tak pasti.. aku da tak nak harap ape2 da.. takut pd harapan.. just menunggu saat tibe.. wey3.. da melencong topik daa... kata cikgu bm... markah di tolak sbb krgn terpesong tajuk.. hny 40 markah diberikan.. ok3.. blik pd tajuk asal...

klu laa aku dapat duk umah.. alangkah baik nya.. hehe.. makan masakn mak.. bergurau senda ngn adik2.. hmm.. teringt waktu mak wat blik utk kami dulu.. ms 2 wat 2 blik.. pastu kitorg 4 beradik tetap nak duk satu bilik walaupun berhimpit.. bilik aku jugak laa yg jd mgsa.. pastu.. mak ngn adik ucu aku Amin.. ketuk laa dinding kt tengh tu.. spy bilik kami yg asal nya 2 bilik 2 org sebilik jd satu bilik besar yg seluas 2 blik di jdkan satu blik besar.. (eh.. da terbelit2 da ayatnya.. faham tak? hah? tak faham.. hm.. wat3 faham udah lerr..hehehe) utk di diami oleh 4org putri kesygan mak n ayah.. adoila..

skrg kami tggal la b4 dlm bilik yg sgt luas itu.. wahaha.. syok.. besh.. sume ade.. tak kesah laa.. jnji aku bahagia.. hehe..

tp aku mcm tak sabar je nak blik umah cuti raya cina ni.. cina yg holiday.. aku plak yg bz2.. hehehe.. bkn pe ms 2 sem break semggu hehe.. nasib da bl tiket. klu tak tak terbalik laa aku ke kg.. hehe.. mak ayah.. tggu akan kepulangan ku.. :p

i miss u so much.. dn aku tahu.. aku sgt bertuah kerana..... mempunyai sebuah keluarga yg bahagia...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

FarHa said...

waaaaaaaa jeles ura dpt balik..ha tak leh balikk waaaaaaaa

piNky LuCiA said...

hekhekhek.. jgn laa jeles.. nnt ura lipat2 ha.. masuk kan dlm bagasi.. ikut ura blik.. nak ?? wakaka..

mesti masa ha kuar bgasi tubuh ha da lepek2 n kurus.. try byng kan....... wakakaka.. tak dapat nak bygkn laa. hahaha