RSS

kecewa.. patutkah aku???

kata org tak baik mengeluh.. rini aku bukan nak mengeluh.. aku cuma mahu meluahkan ape yg terbuku setlh penat dr pg smpai ke tgh hari aku urus kan segala yg sgt3 tak patut berlaku..

ape pendapat aku pd sistem pengurusan UM sem ni??

no komen.. aku mals nak komen byk2.. huhu.. no komen?

tipu sgt aku klu itu adalah jawapn ku..

aku mmg tahu UM adlh satu ipta yg sgt2 gah di mata mesia.. mana tak nya.. um da berum0 100 thn lebey.. tp adakah patut perkara spt ni terjadi.. masih tak reti2 ag ke? kn da tua.. huhu.. tp aku tak slh kan pihak pngurusan UM gak.. tp tak bley ke UM amik org yg tul2 ok utk keje kt kL yg serba canggih ni?? hmm.. ape nak komen..? komen sendiri...

smalam.. tarikh start pengesahan subjek.. setiap ape yg aku dftr kan mesti di sahkan.. pengesahan perlu dibuat sbb UM nak tahu adkh mmg kita tul2 nak amik subjek 2 ke tak.. mmg.. ia baik utk student.. tp.. amat meleceh kan.. aku bkn kata sah subjek 2 leceh.. sbb aku tak kesah.. nk sah kan pun ley.. tak nak pun ley.. tp klu tak sah kan.. alamat ny 50rggt melayang.. asik nak duit je.. huhu..

yg aku geram.. hmm... mcm mana sume ni bley blaku.. pd hal.. kt UM ni msti staff ny yg elok2.. tak kan staff tak wt keje kot.. sgt pent turun naik tgga...

bila aku pg ijazah dasar... dorg suh pg SKR.. bila pg SKR.. suh plak ijazah dasar.. aku pun tak tahu mana ptut aku pg.. huhu.. pastu.. terjadilaa ulang alik.. ulang alik.. ke sana ke mari.. ijazah dasar di API.. dn SKR plak kt selatan.. satu kt utara satu kt selatan... sgt memenatkan.. hmm.. naik tgga turun tgga.. nek bukit turun bukit.. nak aku bersenam kot.. nak suh aku kurus kan badan..

persoalannya.. smpai bila perkara bgini patut berlaku???

sape nak jawab? turun kan kaki.... huhu

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

UnGu VioLeT said...

salam.. huhuhu.. ade blog rupanya.. anyway, bolehla jenguk2 tahu perkembangan kawan2 kat sane yer..

ade mase, dtg singgah teratak ungu violet yer..

salam ingatan...
dari UK..
ws..

piNky LuCiA said...

waaaa... menjelma jugak engko yer mar.. hehehe..

insyAllah aku akan sll ke sana dgn melayri blog mu.. waaa.. skema nya ayat.. hehehe

aku jugak ingt kt engko..sll laa dtg sini yer..

Monkey D Luffy said...

diorang bg ko excercise sikit tu... hehehe

piNky LuCiA said...

hahaha.. aku pun rasa mcm 2 jugak laa.. mana tak ny.. mmg aku naik lembik ri2 uruskan sume yg tjdi.. huhu..

tp syukur alhamdullillah.. tuhan mudah kan sgla urusan.. waaa...

FarHa said...

aii ura..tak settle2 ag ker hal subjek?? pelik tul?? ha after ry cina dah mula kena isi borang nak praktikumm waaa debor siiootttt..

hermm miss u ura!!!!!!!

piNky LuCiA said...

hmm..UM lain skit hal ny.. mmg sgt pelik sem ni.. klu sem lepas2 da settle da..

tapi lepas ura nek bukit turun bukit.. nek tgga turun tgga.. alhamdullillah.. sume da settle.. just tggu 21.2 ni utk comfirm kan subjek..sgt byk keje..

thnks.. ura pun sama.. miss u..