RSS

blik kmpung.. oo.. balik kampung...

hmm..bilik aku mcm tongkang pech.. sape nk tlg kemas kan??? angkt tgn.. gambr utk bilik yg bersepah tak ley nak upload. dia tak bg aku tunjuk blik aku yg bersepah ni kot.. wakakaka..

setiap kali nak blik cuti or nk pg mana2 msti blik grenti bersepah dulu.. barang sana sini.. hehehe.. tp sebelum aku kuar.. aku akan pasti kan ia kemas.. itu laa cara aku.. aku tak nak laa aku blik2 penat3.. tgk blik bersepah.. dala penat.. nk kena kemas plak.. waaaa.. byk aku ny tenaga nak di bzirkan.. hehehe..kedekut tenaga tul..

hmm.. pepagi da kena bgun.. tp tak ssh sgt laa.. aku da biasa bagun pg.. actually.. rini ade kuliah taranum.. tp bdak2 kelas aku da bodek habis2an ust nik.. so ust nik pun meningglkn tugasan yg byk utk kami siapkan.. bgus jugak.. hehehe.. so blik umah.. tak ley laa main2 byk..

tp tak main2 ke aku ni?? ley pcaya ke??? hehehe.. kita tggu + lihat.. wakakakaka..

hmm..aku rs mcm tak sabar plak nk blik umah.. hehehe..rindu masakan mak.. rindu suasana kampung.. maklumlaa.. aku ni org kampung.. aku bkn suka sgt tggl kt kL ni.. bising.. aku suka suasana sunyi.. hehehe..

so td smpai blik kul2 dr pudu.. amik adik aku.. kemas2 sikit.. skrg aku benti reht jap.. sbb nak simpan tenaga utk tdo mlam ni.. kuangkuangkuang..

yahooooo.. blik kmpung... jom...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

10 comments:

Monkey D Luffy said...

aku pun suka suasana kampung

chi am said...

waa ak pon nak balik kg gak!

DrSam said...

memang seronok balik kampung. lagilah jika masih ada ibu dan ayah serta saudara terdekat untuk bertanya khabar.

piNky LuCiA said...

betul..betul..betul.. blik kali ni sgt seronok.. sume ade kt umah.. aunty sepupu sepapat.. sume ade.. so kami pg jaln ramai2.. shopping.. makan2.. hehehe..

suasana kg mmg indah..

FarHa said...

oiitt balik tu balik gak..sbb tak jemput ha dtg umah so ura di TAG oleh ha dengan jayanya waaa...so sila ke bloh ha tuk amik tag tu n tampal kat blog anda wakakak

Zahari Ismail said...

best ada kampung...ne asik asik balik kramat...

piNky LuCiA said...

hehehe.. laa.. knp plak asik blik keramat je.. tak de kg ke? klu ade.. blik laa kg..

best wooo kt kg.. hehehe

piNky LuCiA said...

ura da amik ha ny TAG dgn bgganya.. tq3.. hehehe

FarHa said...

eee comey tag tu cam tuan dier ahaks...

piNky LuCiA said...

tuan dia comey ke?? hakhakhak