RSS

sessi pemilihan......

hari sabtu pun ade kelas.. huhu.. hmm... nak wt macm mana kan.. da org yg nak ajar aku ny subjek taranum tak de.. hny ust nik je yg pakar skrg.. so.. terpksa laa aku ke kuliah jugak walaupun 2 2 romate aku best2 membuta hari sabtu gini...waaa.... sgt jeles..

tapi kan.. klu aku duk blik.. adkh aku jugak membuta?? tp aku tak jugak tdo.. hm.. ntahlaa.. aku jrg tdo siang skrg.. aku pun tak tahu nape.. my b aku tak nak laa amal2 kan tdo2 siang ni.. tak elok.. hehehe.. org pompuan kang.. hakhakhak

so kelas yg bjln selama 3jam tu.. aku rs mcm sepuluh jam.. adoi.. ngntuk nya.. tuhan aje yg tahu.. tp sebg pljr / mahasiswi yg baik.. aku tak kan tdo dlm kelas.. azam ni... hehehe.. kita tgk eh azam aku smpai bila.. wakakakaka...

lepas kelas.. kata k.dila.. jom laa klu nak ikut.. pg gombak.. hehehe.. aku pun on kan je laa.. lgpun aku tak de keje ape2 nak wat ptg ni.. so drpd aku duk sedey2 han dlm bilik kenang kan abg yg sgt bz tak de masa 2.. aku pun wt keputusan ikut k.dila.. lg pun aku pg ramai2.. yus k.dila azhar ngn mak dia.. makcik lela..hehehe..

pjlnan ke gombak tak laa jauh.. tp aku sempat lena.. bape lama aku lena.. aku pun tak tahu.. yg aku tahu.. aku mmg ngntuk giler3.. so aku pun dgn rela hati menyandarkan pale ke atas bahu yus.. waaa.. tdo ngn romantik atas bahu yus... yus plak ngn baik hati mendermakan bahu ny utk aku tdo.. hehehe..

sedar2.. aku da pun smpai.. lega sgt sbb aku dpt tdo seketika.. hehehe.. klu tak pale msti pusing3 lalat.. huhuhu

waaa.. sgt byk baju yg lawa2.. kena pilih ni.. hehehe.. baju ala2 muslimah ni bagus laa.. tak laa seksi.. hehehe.. terutama nya pd org yg mcm aku ni.. yg suka menyeksikan diri.. hehehe.. tp aku tetap tak seksi2.. wakakakaka...

jom kita pilih baju sesama...

comey tak.. baju ni size 14.. saiz aku laa 2..
colour ny so nice..

dikepit oleh 2 inang yg menjaga..hehehe sape tu??
mak mertua k.dila ke? hakhak.. mak azhar laa..


ni plak depan umah tokey..
mengabadikan kenangan yg terindah.. da nak blik da.. jom..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

FarHa said...

oiitt semekk..tukar page sokmo..rajin sungguh la edit2 ekk waaa....

oowwhh jejalan bukannak ajak haa hahha

piNky LuCiA said...

hahhahaa.. aa rajin.. klu ura tension.. ura tukar laa page.. klu tak tension.. lama laa ura guna page tu.. wakakaka.. tak tahu nak wt pe masa tension.. hakhakhak.. sengal..

alaa.. nnt kita jln sama2 eh.. ari mggu sll member ajak jln2 laa.. lgpun ura byk habis kan ms ngn member skrg.. dulu yelaa ngn wan je.. hakhakhak.. leni tak de da.. wan bz 90jam sehari..hehee

Monkey D Luffy said...

jalan2 aja kamu ya

piNky LuCiA said...

hakhakhak.. aku mmg suka jalan2.. hehehe.. member2 pun suka jln2.. jom laa sekali.. waaa...