RSS

masa itu.........

bz.. bz.. bz.. kdg2.. nak jugak org yg kita syg.. org yg kita cinta.. org yg kita kasih.. faham kita.. ade masa ngn kita.. tp klu dia sll bz.. ape kita nak wat?? adakah kita perlu memahami nya? perlu tggu smpai dia tak bz? or perlu kita marah3 dia? tp kdg2 aku jugak perlu memahami... lelaki mmg sll suka akan kebizian.. 24jam mmg tak bcukupan bg mereka.. kena bg 48jam.. rs2 cukup tak eh??

wlupun org yg kita hrp tak muncul timbul.. tp aku sll tahu ALLAH bersama ku..

ade ape pd sebuah kebizian yg melanda spt tsunami itu?? ade ape pd kesibukan yg telah menggoncgkan dunia itu?? ade ape pd masa yg tak penah ckup bg mereka? ade ape? adakah ms 24jam tu hny guna nya utk keje tnpa rehat.. tnpa henti.. tnpa menarik nfs lega.. aku kebuntuan.. kebuntuan sll melanda aku tatkala diri mu dilanda taufan kebizian.. my b aku tak biasa dgn tsunami itu.. atau mmg aku tak ley nak terima hakikat ketiadaan masa yg tlh kau buang tu.. opss.. silap ayat.. dgn sopan dan berhemah aku perbetulkan ayat.. ketiadaan masa yg tlh dispendkan pd keje2 yg blambak2 itu...sgt sedey3..

waaa... ape aku membebel ni??? aku just nak gtahu.. wahai kaum lelaki.. pompuan bukan nak ape2 pun.. just luangkan masa bersama.. bergurau senda.. duit.. wang rggit bukan aku damba kan.. yg aku mahu hny laa sebuah perhatian.. wakakaka.. sebuah masa utk dispendkan bersama.. di isi.. di bina memori.. waaa... sgt romantizzzz....

nape aku sgt sensitif pd mlm yg penuh syahdu ini? adakah krn bulan yg ku tggu2 tak muncul tibe.. or bntang malam tak langsung berkedip pd malam ini?? adoi.. sgt jiwa karat aku malam ni.. aku pun tak tahu ape yg sudah tjd pd diri ku yg sgt lawa ini.. huhu.. wakakaka..

tapi.. walaupun dia bz.. n sgt bz.. serta bersangatan bz nya.. aku tahu.. dia akan meluangkan masa jgak buat ku.. walaupun hanya sekadar 5 minit... n itu sudah memadai bg ku.. krn aku sgt tahu n faham.. masa itu sgt bharga bg ny n ia seperti emas.. sgt2 di perlukan.. klu ku kira aku bley menambah masa ny yg ade.. aku akan tambh spy ia akan menckupi buatnya...

masa tu emas.. yg tak ternilai harganya..

so bila org yg kita syg bz.. jgn ingt dia da tak syg kan kita.. dia da tak suka kita.. tp ingt.. dia mmg tak de mas yg bcukupan utk dispendkan.. tp at least dia da spendkan masa 5 minit kan.. itu pun sgt bharga tau..

pk2 dn renung2kanlaa..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

pink_butterfly said...

nasib bek blom ada bopren lagi...klu x, cnfirm asyk makan ati...

lps mkn ati, xtau nak mkn apa plak...jantung atau pankreas...? hmmm...=p

piNky LuCiA said...

hehehe.. so klu nak cari bf jgn cari yg bz bersgtan ye.. hehehe..

bkn setakat ati.. jntung limpa usus perut.. sume ny laa.. hehe =p

pink_butterfly said...

a'ah la...

lps ni sapa yg antar resume apply jd bopren, kena bagik skali jadual aktiviti harian..nak cek manyak waktu free atau 24/7 bz...hehe

piNky LuCiA said...

hahaha.. satu cadangan yg bgus.. hehe.. nnt galakan sume wanita2 khusus ny rama2 meng'aplikasi'kan cdgan rama2 yg sgt bernas n mngetop g2.. =p