RSS

hibiscus + orchid garden..

di depan replika bunga kebangsaan..
kelas gitu.. hehehe..


dr smlam ag aku asik berangan nak pg taman orkid or rama2.. tp aku lebey menjurus kpd taman orkid.. sbb?? hmm.. my b, sbb taman rama2 aku mmg da spare utk aku pg ngn abg, yg sll bz memanjg + sll tak jd nak pg.. + tak tahu bl abg free... so.. aku bg laa ruang utk dia bz kan diri.. n ruang utk aku melayan diri ku sendiri ngn kuar ngn kwan2, suka2, habis kan masa yg ade.. lg pun, bl ag kan aku nak kuar ngan kwn2 aku, klu bukan skrg.. hmm... tul tak???

depan kolej tercinta.. hehehe..
qilah kata.. cinta sgt laa...huhuhu

hari yg di nanti2 kan tibe, ngn penuh harapan + debaran.. wah.. mcm nak pg interview keje plak.. bdebar3.. vote gituuu... pd hal aku hnya nak ke taman orkid.. huhuhu.. katanya, kami akan kuar kul sepuluh am.. tp terlewt jugak.. mmg da biasa gini kot.. tak kesah laa.. lambat ke, cepat ke.. asal kan aku smpai sana.. hehehe..

nad ngn k.dila, yg ayu ngn berlagak ayu.. wakakakaka..

aku ke sana ngn pe? merempit laaaa.. hehehe.. ngn sape? alaa... cm besa laaa... b4 ngn member2 aku laa.. nad.. yus.. k.dila.. + yg paling vote.. aku ni.. klu sehari tak perasan, tak ley ke? tak ley.. tak ley.. mmg hobi tu... mana ley tggal...

selamat dtg ke taman bunga raya..
jom3.. pg petik bunga kebangsaan
mesia...

hmm.. smpai sana.. k.dila tnya.. nak pg taman orkid ke, taman rama2 ni.?. aku sengeh kan diri je.. aku klu ley.. 2 2 aku nak pg.. tp kali ni, aku pilih taman orkid.. aku pun tak tahu nape.. ringan je mulut sebut taman orkid.. nad pun sokong gak.. hehehe.. aku dgr free.. tp rupa2 nya, info yg aku terima, meleset + salah sama sekali.. huhu.. cuti umum.. sabtu n ahad.. bayaran masuk adalah rm1.. hari2 keje barulaa masuk ny, free.. so masuk laa aku ke dlm berjemaah.. hehehe..

selamat datang ke tmn orkid...
wah wah wah..

hati aku da bebunga2 skrg ni..wakakaa.. sgt seronok.. gembira.. suka.. sume ade..tak tahu nak gambrkan.. hehehe.. sesi fotografi berjln ngn lebey lancar n bjln spt yg aku harapkan.. abg.. zra pg dulu.. klu zra tggu abg.. nak pg sama2 mcm dulu2.. zra tak tahu bl zra ley peluang tu.. so.. izinkan zra.. huhu.. mintak izin..

hibiscus garden... cantiiiiiik..
sembunyi3 sorok3 plak..

taman yg besar ni terbahagi kpd 2 taman... taman bunga raya.. n taman orkid.. ke2 nya aku suka.. aku suka kan bunga.. tp aku tak suka tanam bunga.. sbb??? aku bg satu sbb yg mmg tak dpt di sangkal lagi.. setiap kali aku tnm pokok.. tak kira laa pokok bunga ke.. pokok pisang ke.. pokok ubi ke.. durian ke.. manggis ke ape... yg pnting, ape2 pokok laa.. sume nya akan mati.. sume nya tak kan hidup ngn aman.. sbb?? bape byk sbb daa... sbb ny aku pun tak tahu.. tp mak kata.. tgn aku pns.. ntah laa.. aku pun tak tahu sejauh mana drjh kepansan ny tu... hehehe.. nk kena ukur suhu dulu..

bunga kt sini mmg byk jenis..
ade yg tak penh aku tgk pun ade..sgt byk..

jom tgk gambr aku, yg cover ayu di taman bunga raya + orkid.. ayuuuuuuuuuuuu..... wakakaka.. perasaan terlebey lagi.. aku bkn pe... klu aku tak kata aku ayu.. sape ag nak kata.. kn3? eii.. member2 aku pun ayu jugak tau.. huhuhu.. jgn memain.. sape nk gthu aku.. sume single ag.. promote3.. hahaha

gaya ayu di depan galeri pameran hibiscus garden..
sila2 masuk.. wat mcm taman orang ye..hehe

haa.. pokok kt blkg tu harganya...... teka3..
rm3 je.. beli laa...yg org nya tu tak jual eh... hakhakhak

pokok orkid yg baru di semai.. di letakkan di sini..
kemas tersusun..


jambatan mana ntah.. hehehe..
hentam aje laa labu...

cerianyaaa si yus ni.. peace.... :p

aku pun tak tahu dr mana bdak ni dtg..
comey kan? hehe


kitorg blik dr taman kul 230pm kot.. memandang kan tak solat ag.. tak makan ag.. so kena kuar.. lgpun tak ley duk lama2.. nnt kul4 nad nak pg keje..huhu.. so len kali........ zoOom malaysia.. hehehe

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

AnnELara said...

begambar sak kejanya.....hahahahahaaaaaa....... jan marah...

piNky LuCiA said...

hakhakhak.. mmg pun.. hobby utama.. sehari tak pgg kamera tak tenteram jiwa.. wakakakakaa..

ritu aje ((160kpg)) gambr.. heheehehe..sgt best.. ketagih..huhu

pink_butterfly said...

waah, g jenjalan g taman bunga ekk...ada nyanyi2 lagu hindustan x???hihii

piNky LuCiA said...

hehe..industan tak de.. tamil ade.. hakhakhak..

hmm.. nnt rama2 tggu laa.. nnt nak pg taman rama2 plak.. nak lawat rama2..hehehe