RSS

2009 roomate.. :)

hmm.. hari2 mggu gini.. mmg memboringkan.. da laa aku nye kuliah 4hari je semggu.. so.. faham2 je laa gane hidup aku.. skrg mmg laa boring tahap gaban.. tp tggu laa semggu 2 ag.. msti bz tahap dewa dewi.. hahahaha.. kita tggu dan lihat ape y terjadi.. huahuahuahua... skrg masih mggu add drop.. hmm.. subjek tak selesai lagi dftr.. sengal tul..

sunyi sepi plak bilik ni.. mcm tak de org je.. hmm.. klu ade sume.. mcm nk pecah je bilik ni.. riuh rendah.. hmm... ni roomate aku utk thn 2009.. comey3 sume nya.. hehehe


kt bilik ni penuh ngn kegembiraan.. 22 roomate aku ni peramah.. klu tak de sorg.. gelap.. suram je blik.. hehehe.. mana tak nye.. sume kanak2 rebina.. hahahaha..

depan kolej aku yg aman damai tapi byk monyet pg2 hehehe..

masa malam sambutan hari raya puasa 2008

roomate sorg tak de.. balik umah.. kata nya nak uruskan hal2 pertunangan.. sorg lg duk wt imikimi.. jgkit ngn aku.. hahaha.. aku jgkit ngn farha.. virus ni.. ni penyakit keturunan ni.. bahaya klu di biarkan lama2.. hahaha..

roomate aku? 2 2 lawa.. 2 2 comey.. 2 2 baik.. hehehe.. spoting.. bilik aku tak sunyi klu ade kami b3.. mmg riuh rendah mcm nak buat kenduri gayanya.. hehehe.. ade je citer yg nak di share.. sume 3 3 pun sengal.. hahahahaha...

mau terbang ke mana plak ni?

tapi.. bila tak de sorg.. mcm sunyi je.. tambah2 ag 2 2 tak de.. tggal aku sorg kt bilik.. lg laa aku sunyi sepi.. tak de ape nak di buat.. bila aku pk2 kan.. aku mmg sgt bertuah sbb ade roomate yg baik.. memahami.. peramah.. tambah satu lagi bonus ialah... mereka 2 2 sama lawa sama cantik.. sama baik.. hehehe.. lebey2 plak aku ni.. mengampu ke ape?? hehehe..

pah.. or nama sebenar syarifah nor sahila syed jamal..
aku pun tak tahu tul ke tak ejaan nm dia..
klu slah mntk tul kan eh..wawawa

aku bukan mengampu.. tapi k2 nya mmg baik.. spoting yg penting 2.. hehe.. pastu mereka b2 jenis yg tak kesah n hepi go lucky.. tp time gaduh ngn bf.. ade gak dorg sedey.. hehe.. pastu epi balik.. hahaha..

ni qilah.. bf dia nama is.. hahaha
marah ke qilah.. siap gtahu nama bf ag tu..
takut ade org bkenan je.. hehehe

hmm.. ape2 pun ms ade masalah.. msti kitorg akn bertolak ansur n sokong each other.. sbb?? kitorg da mcm adik beradik.. so bila tak de sorg.. mesti yg lain rindu.. kangen.. hehehe.. lebey2 plak aku... wah... pah... bila nak blik??? boring ni... blik la cepatan... huhu

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: