RSS

sape yg terpilih, dipilih, dan aku pilih???

jom mengundi.. jom3.. meh3.. pakat2 undi sume..

trikh yg di nanti2 kan da tibe.. tempoh yg di berikan pun.. agaknya da pun menlebehi.. hehehe.. tempoh ape? tempoh berkempen laa.. hmm.. aku?? aku tak ikut kempen.. aku tak laa ta'sub sgt bab3 politik ni.. tp aku akan undi org yg septutny ley di undi.. bkn org yg slah dn suka guna kuasa sesuka hati.. waaa... pndai2..

antara flyers3 yg diedarkan..

sape yg ptut di undi??? hehehe.. itu korg kena tahu sendiri.. risik.. pinang.. tnya khbar sendiri psl depa2 yg patut di undi.. waaaa... ssh tu.. yg masuk ngundi ramai.. hehehe.. tp aku rs 9 org jumlah nya tak de la ramai utk diingti.. hehehe

masa nak masuk ngundi..

mana ley pancing undi daa., tempoh yg diberikan da pun tamat,..

aku da siap ngundi.. baru je.. hmm... sape yg aku undi?? ntah.. UNDI ITU RAHSIA.. mana ley gtahu org.. yg pntg.. aku tahu org yg aku undi tu.. aku puas hati ngn dia..wakakaka..

hmm.. agak3 tempoh raih undi kali ckup tak? ke tak ckup masa? mana nak tahu kan.. kot3 la, ade org yg tak ckup masa raih undi.. so pe citer tntg masa tempoh raih undi.. jom kita ikutinya.. zssssspppp...
beratur waktu nak ngundi.. mcm undi tul je..huhu,.

tapi.. tak ramai sgt org.. sbb skrg pg.. tggu tgh hari, ptg sikit, haa ramai laa org tu.. jom3 undi HAFIZ.. adakah aku obses HAFIZ ILYAS??? tak.. aku ok je.. saje2 je wat obses, hehehe.. tp hafiz mmg baik.. kdg3 dia suka mengarah.. hahahaha.. tp aku tak nafi kan dia mmg sorg yg baik dn dia di dtg kan ngn satu pakej yg sgt bagus, iaitu baik, pndai, berwibawa, pndai amik hati, jg hati, da3 byk da aku puji.. pent.. adakah aku ni fan club hafiz??? tak, aku hanya sekadar menilai..

aku tak jd fan club sesape pun.. sbb aku hnya mint sorg je.. abg ku yg alwaz bz, tak de masa tu laa.. org lain tak main laa.. hehehe.. kan bang??

so..undi laa penentu segala kemungkinan.. so undi anda terletak masa depan rakyat.. waaaa..
SELAMAT MENGUNDI...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comments:

KJ-kun said...

ko ada dapat apa2 hadiah x masa mngundi??hahaha tu yang penting tau haha

piNky LuCiA said...

mana ade hadiah wey..kt UM tak de dpt hadiah mcm kt awk ny U,. kt UM ktorg sgt taasub utk mengundi.. wawawa..

awk pun tak dpt hadiah kan?? hihihi

Monkey D Luffy said...

aku tak UNDI PERSERTA AF SERTA LAIN2 REALITI TV... itu memang x rahsia

piNky LuCiA said...

hahaha.. mmg pun.. aku pun tak pernah undi.. bahkan tak pernh tgk pun AF tu.. mals laa.. sume peserta AF sengal.. hahaha..

korg di benarkan tidak merahsiakan undian AF + realiti TV len.. arahan dr dr madya pinky lucia..hakhakhak

Anonymous said...

Ich tue Abbitte, es kommt mir ganz nicht heran. cialis rezeptfrei niederlande cialis ohne rezept [url=http//t7-isis.org]cialis online shop[/url]

Anonymous said...

Ud la persona abstracta [url=http://csalamanca.com/category/viagra/ ]viagra efectos secundarios [/url] Encuentro que es su falta. http://csalamanca.com/comprar-viagra-generico/ viagra es malo

Anonymous said...

No tomes a pechos! http://nuevascarreras.com/tag/cialis-online/ cialis 20 mg precio Come gli ordini? [url=http://nuevascarreras.com/category/cialis-generico/ ]cialis [/url]