RSS

hepy hOLiday..

rini ape ye aku ny plan?? hehehe.. aku tak plan ape2.. tp kengkawan ajak pg jln3.. ley jugak.. so ape destinasi ny??? mid laa.. ape lagi.. sbb skrg msti cantik kt sana.. semestiny mmg mid sudah di hias dgn jaya nya sempena event ry cina nnt.. krismas ritu pun sebln lebey awl dorg wt persiapan.. so msti ry cina pun sama... kt ganu tak delaa nak smbut2 gini.. my b org cina tak ramai kt ganu kot..

merah mmg digemari oleh bangsa cina..

hmm.. ape2 pun.. itu adalah amalan agama masing2.. so masing2 laa amalkannya.. hmm.. kul 11.30am nad smpai depan kolej.. menjemput ku ngn kehormat nya.. hehehe.. nasib tak hampar kan karpet kuning merah ag.. hehehe.. aku larang nad hampar kan sebnrnya.. hahaha.. berangan..

hmm.. mcm mana aku nak pg?? mcm biasalaa... merempit..hehehe..ngn sape ag klu bukan ngn si nad 2.. hehehe.. so sesampai di sana.. kitorg b4 jumpa ngn azhar.. hehehe.. klu shopping ke.. jln2 ke.. mmg azhar ade.. wakakaka.. teman sepermainan katakan.. hehehe..

ke mana aku pg..? zoooommmm...

kaler pink.. mmg aku suka.. obses tp bkn nak beli pun..
sj je bergaya lebey.. wakaka..

ni sebenarnya ngah tgk tiket wayang.. dorang nak kena kan aku.. nak tgk story "maut".. sah3 aku tak tgk story antu2 ni.. mmg korg pndai ye..? tapi nasib baik takde tiketnya, save duit aku sebnrnya.. wakakakaka..

tahu kitorg pg mana?? hehehe.. reject shop., walaupun nama je reject, brg ny ley tahan sey harganya.. hehehe.. so aku da nama ny tak dtg utk shopping.. aku pun tak beli pe3 laa.. aku dtg hnya utk bjln membuang masa aku yg ade.. wakakakaka.. tak delaa.. jln2 amik pengalaman.. hakhakhak..

p/s : ohya.. lupa nak gtahu.. klu korg tgk aku ny gambr, tarikh dia tak tul sikit.. hehehe.. ku pun tk thu npe setting camera 2 gitu, aku pun... on jela.. malas nk bckp byk, hehehe..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Kapten Luffy said...

ko takut citer hantu ek... hehee

piNky LuCiA said...

hahaha.. bkn takut laa.. tapi tak tgk laa wey..

ko pun nak kena kan aku jugak ke?? waaa.. smpai hati..huhu :(