RSS

kemenangan itu berpihak kpd............?????

ikhlas itu tak dpt dilihat.. tp ia dpt diketahuinya..
adakah abg ikhlas?? jwpnnya terletak di tgn abg..

hmm.. aku tak dpt tdo smlman.. ape yg aku pk?? adoi.. pg2 otak aku da jem.. tp tak kesahlaa.. jnji aku mndi.. pakai baju da cntik.. ok laa 2.. itu maknany aku masih ag mempunyai fikiran yg waras.. hohohoho... (gelak mcm santa claus.. hohohoho)

ape yg aku pk sbnrnya??? aku tdo smalam pun sampai tmimpi3... aduhai.. ni kes pk smpai tahap gaban laa ni.. asik duk pk itu je.. semenjak 2 menjak 3 menjak ni 4 menjak ni.. bape byk menjak daa?? tp aku duk pk da byk menjak da... aku sgt bmbg kan DIA...

hmm.. semalam aku pg dftr pengundi.. sm ade aku ni layak mengundi-mengunda ke tak.. itu dekat UM.. tp bg pihak UKM.. hari ni ade lah hari yg paling penting iaitu penamaan calon.. aku rs mcm nk pg ke sana je.. biar aku aje yg terbang ke sana.. wawawa.. aku nk tgk keadaan.. otak aku mmg serabut giler ni.. penuh ngn wayar3 yg tak sepatutnya masuk ni..

dalam ramai2 org.. dlm byk2 manusia.. dlam berjuta makhluk .. dlm beribu org yg ade dlm UKM itu.. nape laa abg yg terpilih??? nape laa abg yg kena pksa?? nape abg yg kena amik calon.. abg tahu kan sem ni abg akan amik bape jam krdt.. dip abg.. degree abg.. sekali gus cmpur 2 tu.. abg tahu bape jam krdt??? 33 jam krdt yg perlu abg layan saban hari.. saban waktu.. saban mggu.. itu tak tambah ag ngn palapes abg.. pastu Jaksa abg.. mana nak bergiat.. mana nak bljr syg.. abg tahu abg akan bz.. tp abg wat jugak.. abg jnji.. abg akan habis kan jaksa je tahun ni.. dn tak kan amik ape2 ag.. tp.. abg amik calon.. zura makin tak fhm ngn abg.. ape yg abg cb buktikan?? zura tak perlukan sume bukti2 tu.. zura cma nak masa abg terurus.. aduhai abg.......

ape aku nak kata ag??? smsa berita yg tak bape terkejuzz ni di bgtahu pd aku.. aku tak de terkejuz monyet pun... tp aku just frust.. hehehe.. tak dpt tdo malam.. mcm putus kasih.. sbb aku asik duk pk.. mcm mana abg nak bljr klu dia amik calon???

abg mmg seorg yg baik. berkaliber.. berwawasan.. tp aku takut abg tak kuat utk bertahan.. aku just doakan kekalahan abg.. dn aku yakin.. Allah itu m'dgr doa ku.. knp calon aspirasi jugak yg abg terima??? tak faham.. sgt tak faham dn mmg tak faham.. bila aku suara kan doa ku pd abg.. aku agak terkejuz laa.. dia jawab.. AMIN.. hah? aku pun t'senyum.. aku tahu.. abg mmg benar2 jujur hari itu... dn kini.. ku tahu jawapannya...

dan lastly.. aku hny sekadar berdoa akan kekalahan abg.. aku tak mahu abg menang.. huhu.. sape yg sokong aku??? huhu.. meh menyokong beramai2..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

pink_butterfly said...

ya, rama2 tlg sokong!
hihii~

piNky LuCiA said...

hehehe.. tq.. tp smlm da uruskan da. da gtahu mcm2 suh bantah.. malam smlm keptusan da tahu.. dia tak jadik btanding... wah.. sgt lega.. :p

pink_butterfly said...

syukur...

bgus fokus more kat studies kan..takut yg dpegang tak dpt,yg d kendong bciciran...

waah, doa kta makbul...heheh

piNky LuCiA said...

hehe.. tq3 bg support.. rs mcm smalam mcm sgt down.. tp rini.. da ok.. hehehe..

hmm.. itu laa yg ditakutkan.. yg dikejar tak dapt yg dikendong berciciran.. huhu..

:) thnks so much..

FarHa said...

ehhh wan tak jadi bertanding??

bagus2..termakbul doa ura heheh...

berkat kesbaran ura tuh...

piNky LuCiA said...

alhamdullillah.. wan tak jd btanding..dia ny borg yg di antar ntah ape yg slah isi.. so tak jadi.. + plak ura suh di bantah.. do tak jadikk.. sgt lega tau..

alhamdullillah.. Allah 2 maha adil.. :)

tq ha..