RSS

nur..

adik aku ni dah pun besar panjang. hihi.. dah masuk U pun semalam. pergi UiTM.. hehe.. eh hari tu katanya nak masuk maktab untuk jadi cikgu cikgi.. :) Tapi permohonan untuk maktab adik nur aku tu di tolak. siannya.. may be bukan rezeki nur untuk jadi cikgu. huuhu

nur nangis. masa tahu result maktab tak dapat. hehe. kata mak, kalau tak nangis tu bukan nur laa.. nur memang kuat nangis. sensitif. hehe. agaknya jangkit virus sensitif dengan aku kakaknya kot. memang laa.. aku lagi sensitif. hobby aku nangis 5 minit. haha.

untuk nur, sabar laa ye. ada hikmah nya Allah menolak permohonan nur untuk jadi cikgu. kata mak, kerja guru adalah kerja mulia. tapi tak semua orang dapat untuk memikul kerja mulia ini. may be nur tak sesuai. alaaa.. kan nur dah masuk UiTM.. ok laa 2.. hehehe..

tabah itu makanan naluri. sabar itu santapan hati. moga nur tabah dan sabar serta kuat semangat..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

haruan tasek said...

dugaan tu cuba lagi pasti boleh...

piNky LuCiA said...

betul3.. hehe

Monkey D Luffy said...

lima minit je?

piNky LuCiA said...

5minit sudah lah.. nak wat pe byk2. nnt mata ku bengkak. sape nak tanggung?