RSS

tagged

aku terbaca blog ni secara tak sengaja.

oh ya! sekarang baru ingat. tagged3 yang dulu2. yang di berikan oleh cik eyena, miss farha, cik syariniey dan sesiapa lagi yang pernah bagi tagged kat aku. aku tak jawab pun lagi. bukan tak nak jawab. tapi aku masih dalam mood yang tidak mahu menjawab sebarang tagged. haha.

so aku kena cari mood yang betul2 bluesss untuk menjawab sebarang tagged. harap mangsa2 yang terlibat tak memarahi aku kerana tidak menjawab tagged yang kamu berikan. huhu. tunggulah masa aku kurang moody. hehe. tapi bila tuuu? hmm, ntah bila..

maafkan aku. ;p

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

syariniey said...

salam

dah berkurun pun mood xda lagi ek
hahaha
xpe2.
nti da ingt jawab la yer :P

piNky LuCiA said...

hahaha.. mood utk jawab tag je yg tak de. mood lain sume ada.. hahaha

NoRT said...

cari je Pak Mahmood...nti sure ada mood... huahuahua

piNky LuCiA said...

pak mahmood datuk aku. so tak yah acri pun tak pe. tapi tetap jugak moody.. hihihi

haruan tasek said...

sama le malas nak jawab tag

piNky LuCiA said...

memang pun... sekarang dah malas da.. huhu. nda tahu kenapa.. ;(