RSS

selamat hari bapa

:) selamat hari bapa kepada semua bapa2 yang dah jadi bapa.. :)

yang belum jadi bapa pun dan yang bakal jadi bapa, selamat hari bapa.

selamat hari bapa untuk ayah tersayang,
semoga ayah bertambah keimanan, keredhaan Ilahi bersama ayah selamanya
dan semoga ayah panjang umur, murah rezeki..
sayang ayah selalu.

ayah, bapa, pak, baba, papa, daddy, dan apa saja yang korang panggil ayah korang, ketahuilah bapa adalah lelaki yang terulang yang pernah hadir dalam dunia ini. kenapa?

kerana tanpanya kita tak de dan tanpa nya yang menjaga kita, kita tak kan sebesar dan sesenang sekarang. pengorbanan seorang lelaki yang bergelar bapa amat besar dan tak terhingga. itulah ayah, bapa, pak, baba, papa, daddy, dan apa saja yang seumpamanya..

aku sayang kamu ayah.. :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

haruan tasek said...

ya selamat bapa....

Monkey D Luffy said...

eh

lama x update

hehe

piNky LuCiA said...

ko ni kan kapten.. dah tahu aku blik kg.. ko masih wat2 tak tahu. nak kena ni.. eii.. :P