RSS

releks..

4 hb julai aku akan balik kL.. bos dah call pun. panggil untuk kerja. katanya kerja menimbun untuk aku. aku? masih jugak releks.. haha.. sememangnya aku suka me'releks'kan diri.. hehe

ketua publisiti pulak asyik tanya itu dan ini.. aku pulak masih jugak releks kan diri.. haha.. sengaL memang aku sengaL.

kerja aku. seperti biasa. masih lagi banyak. kata mak, semua kerja aku nak buat. semua kerja aku nak ambik. kerja apa yang aku tolak? entahlah. aku pun kurang pasti. yang pasti.. dah memang kerja aku, aku nak tolak macam mana... huhu. itulah yang aku fikirkan sampai sekarang. macam mana hendak menolak kerja yang sememangnya kerja aku dan yang bukan kerja aku.

sesiapa ada idea. boleh lah berkongsi dan share dengan aku.

aku? masih jugak releks kan diri walaupun banyak kerja. aku memang aku. tak kan berubah walau apa pun yang datang melanda. pelik. tapi benar. kerana itu adalah aku yang suka releks.. haha

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

haruan tasek said...

ko cari le fail meja bahagian tugas dan tanggungjawab ko.... yang tak ada tu tolak dulu... fail meja ada kan

piNky LuCiA said...

ok.. nanti aku try wat yg ko suruh. thanks ye..

Monkey D Luffy said...

ko bukan cikgu ke

piNky LuCiA said...

aku memang cikgu. dulu. sekarang aku bakal cikgu. sebab aku sambung belajar dalam bidang pendidikan. hehe.

sekrang ni, aku keje sambil belajar.