RSS

mentaliti ke realiti?

adakah perempuan diciptakan untuk berada di dapur? hmm.. tidak! realiti sekarang yang menjadikan perempuan berada di dapur. pada hal itu bukan kerja perempuan. dan ianya hanya akan menjadi wajib setelah suami menyuruh dan menyediakan setiap bahan, peralatan untuk memasak.

adeh laa.. kenapa dan mengapa aku emo sangat ni? aku pun tak tahu.. yang aku tahu, aku tak suka orang kata, memasak memang tugas perempuan. aku tak setuju!!!

kenapa? ini bukan berkaitan dengan aku tak pandai memasak atau pun tidak. ini adalah kerana mentaliti masyarakat sekarang yang tak pernah memandang yang perempuan bukan diciptakan untuk duduk di dapur. huhu

emo lagi!... dah laa.. kita discuss topik lain laa.. hehe.. ;p

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

10 comments:

nur nina said...

emm.. slalu dengar org2 tua ckp..
tinggi mane pun belajar.. last2 masuk dapur jugak.. huhu..

joegrimjow said...

suke berada didapoo

NoRT said...

emo je skrg...nape ni?

piNky LuCiA said...

haha.. tak de la emo sangat. may be sebab2 kewanitaan kot. ;p

hmm.. ntahlaa..

nuyu farhan said...

menyampuk,

perempuan sekarang da maju..bukan macam dulu dulu
hehe
:)

piNky LuCiA said...

aaa, perempuan zaman sekrang dah advance, hehe

Monkey D Luffy said...

ko kerja

aku masuk dapo

lalala

piNky LuCiA said...

boleh3.. aku suka tu.. ;p

asis said...

oh pmpuan bukn utk dpur k

piNky LuCiA said...

aku sokong 2001%.. hehe