RSS

anak mak..

kerja banyak. macam tak tahu nak buat yang mana 1 je. hm, betul cakap mak, aku memang kurang pandai dalam bab membahagikan masa ku. mak selalu betul. memanglah. mak lebih kenal aku daripada orang lain. aku kan anak manje mak. haha. tua2 masih nak manja2 dengan mak. itu lah anak perempuan. kalau aku ada anak nanti, aku nak 3 orang anak perempuan. anak lelaki, tak kesah. seorang pun dah cukup. hehe.

tapi kan, kata orang, sampai bila kita nak bergantung pada mak. suatu masa nanti, kita akan jadi mak. akan ada anak. tak kan masa tu pun kita nak bergantung pada mak lagi? aduhai. memanglah mak adalah segalanya. hehe. tapi tak kan nak bawak mak pergi mana-mana. bawak2 lah belajar berdikari.

aku tak kata orang. kerana akulah anak mak yang paling manja. mengapa aku manje? aku pun tak tahu kenapa aku amat manje. may be aku ni banyak penyakit dan aku juga seorang yang penyedih. aku tak boleh sakit, nanti mesti sedih dan ingat mak. hehe. teruk betul ada anak macam aku ni. haha.

tapi mak dengan sabarnya melayan semua kerenah aku. aku pulak dapat ke layan kerenah mak masa mak tua nanti. aku harap aku akan dapat bersabar melayan kerenah mak masa mak berusia nanti. sebab aku sangat sayangkan mak. rindula pulak kat mak.. huhu

eh, memanglah aku anak mak.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

nur nina said...

anak manje mak ayah best!~
XD

Monkey D Luffy said...

siapa nak jadi anak bapak lak?

lalala

asis said...

nak jadi anak manje jugak..

joegrimjow said...

anak mak
sayang bapak

piNky LuCiA said...

hehe.. memang best jadi anak manje.. tapi kalau dah besar2 manje jugak. ape cerite tu? huhu