RSS

tua? oh no!!

wanita.. memang sensitif, nak3 aku. waaa.. tapi aku sensitif time2 datang angin monsun barat daya je. hehe. kalau tak de angin monsun tu, aku ok.

mak kata, aku macam sarang tebuan. jangan jolok. nanti tahu lah akibatnya. tapi aku? entahlah. macam ni lah. tak jugak ubah2. dari kecik, sampai dewasa, sekarang dah pun tua bangka, tetap macam ni. tapi aku perasan, semenjak 2 menjak 3 menjak ni, aku kurang marah. may be dah tua kot.

adik aku, yang bongsu selalu kata aku harimau. aku memang tak kira orang kalau aku nak marah. aku juga tak bias. anak sesiapa pun aku akan marah kalau aku tak puas hati dengan dia. adakah aku terlalu berterus terang? haha. memang! tidak dapat dinafikan lagi. sesak nafas ku kalau tak lepaskan nya.. :)

tapi kan, ada je orang yang tak kena marah dengan aku. orang yang tak kacau hidup aku. tak usik barang aku. waaa.. macam takut jek bunyiknya.. hehehe

takde laa.. aku perasan 1 je sekarang. aku tak marah. tapi aku makin sensitif. makin hari, makin sensitif. adakah itu 1 petanda yang aku makin tua dan mencapai peringkat untuk berkaki 3?

aku kena fikirkannya...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 comments:

azra said...

tua??
oh..lek
mnom la kacip fatimah org kmpung
hikhik

Monkey D Luffy said...

sensitip nyer akak ni

hehhe

piNky LuCiA said...

azra...
kacip fatimah? tak nk la.. tak best..

kapten..
akak? haha.. yela pakcik.. hihi

asis said...

sensitif biar bertempat..

NoRT said...

hang ni cam tebuan eh? ish..ish... badan belang2 kuning itam ye... huahuahua

piNky LuCiA said...

aaa.. setuju2. memang boleh sensitif.. tapi biar bertempat.

aku tebuan kler pink belang2 puteh.. huahuahuahua

FarHa said...

ura..meh amik kad sr ha hehe

piNky LuCiA said...

ok.. ura dah amik.. tq