RSS

kampung laman..

hari ni 16. hari yang indah. pagi yang tenang. suasana yang damai. hehe. aku mahu pulang. rindu mak. rindu ayah. rindu adik2. hehe. semua aku rindu. rindu kat family, lain rasanya. ia lebih menyeksa jiwa, haha. betul ke? entah. kamu rindu dulu, baru tahu.

apa ye aku nak bawak balik? hadiah dah semestinya. dah janji dengan adik2. hm, aku kan kakak yang baik. dan akan ku baik selamanya. haha, perasaan yang terleih sudah.. hehe

sesi mengemas, aku tak buat. sesi memikirkan barang aku nak bawak balik, aku hanya membawa hadiah. penuh 1 bag. so lepas ni, aku hanya memikirkan sesi menyiapkan kerja yang terbengkalai. dan aku harap aku dapat siapkan hari ni.

jom kita mulakan kerja dengan bismillah. :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

15 comments:

joegrimjow said...

da sampai da ppooonnn

Monkey D Luffy said...

ko kirim salam ku pada kambeng

piNky LuCiA said...

bagus lah ko dah sampai. mana ole2 aku?

kambing buat apa? ingat kan ko nak kirim salam dekat mak aku. wakaka

KhairiL's said...

slmt pun sampai

.sHaZa. said...

heee...die pn cti jgk yer..
kem salm kat famly..
^_^

SwEeTFoResT said...

wahh.balik kampong..beznyer..sweet pon dah lame tak balik kampong..asik ade class je..menciii..

piNky LuCiA said...

jom3.. pakat balik kampung.. malam ni bas aku pukul 930pm. siapa nak ikut, aku lipat2 letak dalam bagasi.. :)

joegrimjow said...

kene calling2 la
hehe

debest_thinker said...

rindu kat mak ker.. rindu kat saper??

haruan tasek said...

bawa balik apa yang patot je

piNky LuCiA said...

apa yang ade kat kampung hanya mak. bukan orang lain. dia tu bukan kat kampung. nak buat balik pun, tak dapat. huhu..

bawak balik hadiah je. untuk adik2. hehe

asis said...

nak balik kg jugak

hana devushka said...

rindu jugak ;p

cikguazrul said...

waa, rindu nk tdo tepi mak ke? hehe

^^ PinKy_FuNKy ~~ said...

salam..hye2..sy sudah tuka link blog taw..sile update link blog sy kpd yg bru yee.. http://reen-shuweety.blogspot.com