RSS

mimpi yang paling menggemparkan

semalam aku mimpi. mimpi yang paling menggemparkan. aku tak pernah mimpi pelik2 dan dalam mimpi biasanya aku akan jumpa orang yang aku kenal rapat. tapi kali ini aku mimpi lelaki ini. pelik aku. confuse pun ada. kelakar lagi la. may be sebelum tidur semalam aku baca entry nya yang ala2 mimpi itu.

biasanya kalau aku mimpi pelik2 aku mimpi hantu. itu je mimpi yang sehabis pelik. tapi... hm ntahlah. no komen.

yang membuatkan aku tefikir sampai sekarang ialah apa yang dia katakan.. haha. nak tergelak aku. apa yang dia kata? itu adalah rahsia peribadi aku. kata orang, biarlah rahsia.... kalau kamu ingin tahu, jumpa malam ni dalam mimpi aku. kamu boleh tanya apa yang kamu suka time tu. kalau kamu jumpa. kalau tak jumpa, try lah jadi nujum anak belalang.. hihi.

hm.. may be aku sangat letih semalam. sebab kerja sangat banyak. kata orang, mimpi mainan tidur. baik aku lupakan. nanti aku gelak sorang2 macam laa penghuni tanjung durian.. huhu.. haru aku nanti..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

Monkey D Luffy said...

hahaha

email aku detail

ngeh3

xull said...

wah.. skandal baru? :D

piNky LuCiA said...

email? haha.. tak nak.. wakaka.. malu. hahaha..

skandal? haha.. aa kenapa? jeles ye? hihi

John Iverson said...

Bangga Kapten....

piNky LuCiA said...

waa.. adakah kapten bangga? ku rasa tidak.. huhu