RSS

seronoknya cuti..

mood pagi..

pagi yang indah. matahari yang cantik.

tapi hari ni banyak keje. aduhai.. malam plak meting.

hm, mak suruh balik sebelum 18. means, 17 ke? hehe. tapi baik balik 16. nanti kalau sampai umah 18. haru plak. hm, serba salah jadinya. so sebelum balik, settlekan semua kerja. buat yang patut di buat. dan yang patut disudahkan.

20, abg sepupu kahwin. kalau tak pergi, ni masuk kali ke 4 anak bapak saudara aku kahwin. tapi aku tak pergi. busy nya aku kalahkan menteri je. hmm, itu yang buat aku confuse.

kalau tak pergi, kemungkinan untuk bapak saudara aku merajuk tu, tinggi. hehe. tapi ade jugak kemungkinan dia tak merajuk. tapi agak rendah. huhu. kalau lah aku boleh tahu masa depan. hehe.

15 plak, dah start daftar subjek. kena stand by awal2. hm.. setiap hari memang di penuhi dengan gerak kerja. busy nya seorang aku. haha.

bila aku nak cuti dan bermalas-malasan di rumah. tidur yang panjang sampai sakit badan. makan banyak2. tengok tv semua channel. macam2 lagi nak buat kalau aku cuti. tapi itu kalau aku cuti.. seronoknya cuti... mood akan selalu baik bila cuti.. :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

haruan tasek said...

pergi le tengok sepupu tu kawen... sambil cuti-cuti malaysia

piNky LuCiA said...

hehe. nak pergi, ye.. tapi.. asal aku banyak sangat tapi ni.. hehe..

yela3. aku pergi.. :p

Monkey D Luffy said...

baik ko pegi

nanti sepupu ko x datang masa ko kawen

hehehe

asis said...

cuti mmg syok

piNky LuCiA said...

yeke? ko biar betul kapten.. huhu. kena pg ni.. ;)