RSS

1st time..

status :
perut aku makin meragam. aku tak pernah rasa macam ni. first time. rasa macam nak keluar anak dari dalam perut pun ada. ish3.

may be ini adalah ujian dari Allah. first time aku rasa, ya Allah macam mana laa wanita2 lain melalui nya. huhu.. aku tak pernah bayangkan. selama ni aku tak pernah ada masalah kewanitaan ni. haha. may be Allah nak bagi rasa sekali. huhu. sakit belakang. sakit pinggang. sakit perut. semua sakit. ya Allah kuatkan aku. :(

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comments:

Monkey D Luffy said...

baik check doktor

KhairiL's said...

smoa cpt sembuh

joegrimjow said...

bahaya klu kluar betol

asis said...

haha..ku tau ape skit mu..
adt la tu..

piNky LuCiA said...

hm...time kasih semua.huhu. terharu plak ku rasa.. waaaa.. :)

lea said...

sakit aper?
period pain ker?

piNky LuCiA said...

aaa.. tak pernah kena sebelum ni.. huhu.. so bila dah kena gini.. huhu.. macam nak menangis pun ada.. :(