RSS

surat untuk lelaki budiman

Dibunuh kerana berebut wanita

KUALA LUMPUR: Cemburu dan berebut wanita dipercayai punca utama seorang lelaki warga Indonesia di bunuh kejam dengan kesan kelar di leher perut dan kaki menggunakan senjata tajam, awal hari ini.

Dalam kejadian jam 3 pagi, mayat mangsa yang berusia 21 tahun ditemui oleh orang awam dalam keadaan tertiarap dan berlumuran darah dalam sebuah kedai di Segambut Dalam..

************

waaaa... sangat dahsyat.. ni kes cemburu buta ni... dan apa perlunya berebut-rebut ni? aduhai.. inilaa padahnya kalau tak ada iman dalam hati. ececece.. tapi betul apa.....

************

surat untuk lelaki budiman...

wahai para lelaki yang budiman,

perlukah anda cemburu tahap maksima yang membawa kepada kematian? fikirlah...

dan perlukah anda semua berebut seorang wanita? berbaloikah? bagi aku, tak yah laa nak berebut yang 1 tu. kan ramai lagi kat luar sana. kata orang, bunga bukannya sekuntum. pilih je mana yang anda nak. hehe.. kan perempuan kan lebih ramai daripada lelaki sekarang. apa yang nak di susahkan.

tapi kan, yang aku tak faham, kenapa boleh sampai bunuh-bunuh macam ni? tak bolehkah selesai dengan cara yang baik-baik.. main bunuh lerr, kelar lerr, tikam, macam-macam lagi laa. aduhai.. dunia zaman sekarang makin bahaya.

so kepada lelaki yang budiman yang belum lagi berpunya di luar sana,

kalau nak berebut, aku nasihat kan tak yahlaa.. hehe.. sebab may be itu bukan jodoh kamu. macam ayat ni kata : "lepaskanlah dia pergi. kalau dia kembali, dia tentunya jodoh kamu." kalau nak jugak kat si gadis, bersainglah secara adil. sehingga lah si gadis memilih kamu.

***************

jomla kita mengamankan dunia yang sedia tak aman ini.. huhu

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

15 comments:

sunflower said...

betul3.. takyah berebut.. pilih yg mana bkenan je.. ;p

SuFy said...

huhu..sian dyer...

Monkey D Luffy said...

bangang punya lelaki ;p

piNky LuCiA said...

sunflower..
aaa.. kan pompuan da ramai skrg.. so pilih je laa yg mana suke.. hehe

piNky LuCiA said...

sufy..
sian pada yg terbunuh atau pd yg membunuh.. huhu

piNky LuCiA said...

kapten..
bangang? hohoho.. yelaa.. kalu ye pun.. jgn laa smpai bunuh2.. bcg laa elok2.. kan baik g2.. huhu

mademoiselle azieshakespeare said...

ada je macm tu eh

piNky LuCiA said...

hmm.. manusia ni mcm2 ragam.. pelik2 je.. huhu.. kn?

en_me said...

moga negara aman damai sejahtera sentiasa.. aminnn

piNky LuCiA said...

amiiiinn.... :)

joegrimjow said...

ishhh
bahaya

Monkey D Luffy said...

oh ya

BAGI ALAMAT

DAN YANG PENTING

APA HADIAH KO NAK? BUDGET RM50 maksimum

EMAIL AKU YA...

AKU DAH BG ADDRESS

piNky LuCiA said...

joe..
aaa.. bahaya utk kanak2 mcm aku zaman skrg.. wakaka..

piNky LuCiA said...

KAPTEN..

terharunya aku.. hehe... time kasih atas phargaan itu.. hehe..

miss lolly a.k.a luvfareda said...

add my link!