RSS

memujuk.. dipujuk.. terpujuk..

memujuk.. dipujuk.. dan terpujuk.. mana baiknya? :)

aku merajuk.. tapi aku tak nak pulak orang pujuk. aduhai.. kenapa laa aku nak merajuk? merajuk ni penatlaa.. nak kena terasa.. jauh hati.. tarik muka masam.. pastu yang paling malas ialah... nak kena tunggu orang pujuk..

salah satu kenapa aku tak merajuk ialah... aku penat laa merajuk.. aku tak suka tarik muka.. aku rasa macam gelap je dunia.. rasa macam mendung je.. entahlaa.. kata orang, semua macam yang rasa tak elok laa.. hehehe

tapi semalam aku jauh hati, hahaha.. tapi tak sampai 5 minit, aku dah rasa mula rindu, waaaa.. teruknya.. inilah sebab utama aku tak dapat nak merajuk, tak sampai pun 5minit aku terasa, aku dah rindu.. apa ke kes kalau aku nak merajuk, buat penat muka aku je. pastu, aku ni suka menangis, kalau merajuk, tak pasal-pasal aku menangis.

hari tu, merajuk dengan mak, waa.. sampai bengkak-bengkak mata nangis, pastu rasa macam rindu yang membuak-buak kat mak. msg mak, kata nak mak... nak mak... hahaha.. kelakar pulak bila aku ingat, apa yang mak aku kata? balik laa.. duk bawak ketiak mak. jangan pergi mana-mana lepas ni.. waaa... malu laa pulak.. hohoho...

so kesimpulannya.. merajuk adalah satu perkara yang amat meletihkan.. so janganlaa kamu suka merajuk..

kepada kaum hawa, tak penat ke kamu merajuk?? udah-udah leerrr tu.. :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 comments:

joegrimjow said...

meh nak pujuk

piNky LuCiA said...

hehe.. ade org nak pujuk laa.. ;p

eyena said...

waaa pujuklah daku..ewah2

Monkey D Luffy said...

ko kuat merajuk ;p

piNky LuCiA said...

aina..
meh sini.. aku pujuk diri mu itu.. jgn laa kau bersedey lagi.. hehe

piNky LuCiA said...

kapten..
aku kuat merajuk ke? hehe.. tak ku sedar.. haha

sunflower said...

rajuk ku panjang.. huhu

piNky LuCiA said...

jgn panjng2 tak elok utk kesihatan muka.. tak awet muda nnt.. hehe