RSS

pukau..

mcm2 hal ngn dunia skrg.. pukau laa, parang org laaa, tembak org laa, bunuh, curi, rompak, samun, sume ade, kata org, ckup lengkap sudaa jenayah skrg.. yg wat plak, remaja..

aduhai.. salah siapa kah jk mereka menyalah gunakan pistol yg ade, parang yg ade, malahan ilmu pukau memukau?

kata nak selamat kan dunia, tp dunia nmpak ny makin tak selmat.. aku pun naik takut nak kuar umh.. habis laa.. klu asik duk umah, makan, tdo, stdy, pastu makan lg, tdo, stdy... adoi.. pening laa gini.. nnt gemuk laa aku.. huhu.. gemuk ke aku ni? hmm.. konpius..

ohya.. pasal pukau td.. aku terbaca td, paper, pasal pukau ni laa.. ilang duit rm200000.. waaaa.. siannya makcik 2, tak patut tul org yg wat tu, tak pe.. sama2 kita doakan mg dia beroleh balasan yg setimpal.. huhu..

tpkan, ade 1 kes pukau gak, ley dikira jenayah tak? hihi

***************

suatu hari yg mendung, aku menaiki ktm.. nk pg mana, tempat dirahsiakan.. wakakaka.. lepas aku naik, mmg bersesak2 laa.. ktm laa katakan.. faham2 ajelaa.. klu tak faham jugak, kol aku, nnt aku bwk nek ktm, kul5 ptg ari ahad, or kul 5 pd hari2 bkeje.. huhu..

tetibe naluri ku kuat mengatakan, eh lelaki ni.. ape laa yg dia tgk.. aku agak terfikir, dan terus berfikir.. ku jana otak ku dgn bersungguh2.. smbil mata ku melilau2.. mencri arah yg dituju.. akhirnya, setlh puas bhempas pulas dgn otak aku yg da agak sedikit pening... aku mndapat jwpannya...

pukauan wanita itu mmg sungguh mengasikkan, aku yg pompuan pun ley terpukau, masakan lelaki yg sedia ade dgn tercipta nalurinya sebgai lelaki.. masakan dia tidak terpukau dengan kecntikan, dan anugerah yg diberikan oleh ALLAH itu.. masyaAllah...

ya ALLAH, pompuan ini sgt cntik.. detik hati aku..

sbb 2 laa, ALLAH kata, pompuan kena tutup dan pakai tudung hgga menutupi dada.. kan tak pasal2 lelaki2 yg mempunyai mata 2 terpukau.. 2 tak masuk lelaki yg mata 4 ag tu.. hehehe.. aku pun turut sama terpukau.. aduhai... suruhan ALLAH itu ade hikmahnya.. :)

**************

pukau yg begini, adakah dikira sbg jenayah??

hehehe.. kerana aku trut sama terpukau.. adakah aku patut laporkan ny kepada pihk polis?? utk mdptkn tindakan selanjutnya? aduhai.. aku adalah mgsa.. mangsa keadaan..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 comments:

Monkey D Luffy said...

oh

pukau tu

ish ish ish

siapa yg bersalah

;p

eyena said...

hahaha.. i mmg jugak pernah terpukau tau.. bila i nampak sekotoi ayam panggang yg sedap kat pasar malam ari tu. meleleh. gulp..yummy..

"aduss terlibatkah aku dalam jenayah pukau tersebut..?? kikkii"

piNky LuCiA said...

kapten..
ntah siapa yg harus dipersalahkan.. aku atau kau?? hihi

piNky LuCiA said...

aina..
waa.. ayam pggang?? wat perut ku jd lapar.. huhu..

slh siapa jenayah ini berlaku.. wakaka..ntahlaa.. ish3..

-eLyNhere- said...

Jap2 kompius..
Laki tu terpukau ngan kecantikan 'muke' pompuan tu atau 'susuk tubuh' pompuan tu? hehe..

Pompuan tu rilex je kan org dok tenung2 die.. klu kite, dah rase mcm nak lari je kan..(wlaupon sedar, bknnye cantik pon)
>.<

Wana said...

isk.. takotnyer dengan pukau2 neh. Cuak gila siot. Kadang2 tgk muka baik jek tapi rupanya jahat,

piNky LuCiA said...

elyn : kan da gtahu 2.. klu kai tdung Allah suh kita tutup smpai dada.. msti laa tgk yg tuuuuttt.. hehehe.. tp serius.. dia mmg cntik.. ngn rambut.. sume2 laa.. :)

piNky LuCiA said...

wana : aaa.. kdg2 harap muka je baik.. tp.... hati busuk giler.. huhu