RSS

setelah...

setlh aku mnyiapkan tugasan ku dgn jayanya.. jaya ke? haha.. ntahlaa.. byk yg ust mintak tambh dlm asigm aku tu.. tp aku tak ley nak masukkan pun.. sbb...

  1. aku mmg tak sempat nak masukkan..
  2. aku tak sempat nak terjemahkan ke dalam bM..
  3. ape yg ust mintak terlalu byk..
  4. hmm.. hudud dan ta'zir zaman zmn rasul & sahabat.. kena bukak kitab tarikh islam agaknya..
  5. mana laa aku nak cari kitab2 2 sume..
  6. aku da buntu..
  7. aku tlh melakukan sehabis daya ku..
tetibe aku rs melayang2 je.. ntahlaa.. huhu.. pening sbb aku tgk byk sgt kot buku2 n kitab2.. haha.. sengal.. smpai skrg pening aku masih lom ilang.. n tdo smlm hnya 3 or 4 jam je.. n 1st time aku tdo kul3 pg.. haha.. teruk tul.. biasany kul 11 or 12 mlm da pun terbongkang atas katil.. hehe.. aku mmg suka tdo awal.. waa... jg kesihatan bdan n muka ku lawa.. hakhak

lepas da antar asigm aku.. ust check page by page.. tersentak jugak aku.. mmg ust ni... tp ilmu dia mmg sgt byk.. dia pun comey.. haha.. puteh melepak.. kalah aku yg da sedia puteh ni.. perasan!! kata ust.. insyALLAH bley ni.. aku senyum.. ms tu bergenang air mata.. waa.. manje ny seorg aku.. aku sgt lega.. aku senyum..

teringt aku akan kata ust ZAWAWI.. klu kita nak dptkan sesuatu, kita kena korban kan sesuatu.. krn dgn 1 pengorbanan tu my b tuhan akan blas byk.. lambat atau cepat.. itu hak ALLAH.. kita hny perlu berusaha+terus berusaha.. pastu bertawakkal.. insyAllah.. ALLAH tlg hambanya..

mmg pun.. kdg2 hidup ni xseindah yg di sngka.. n xdelaa sesusah yg dianggap.. my b kita kena jlni ny ngn tabah dan penuh semngt.. mcm aku.. haha.. yeke 2? hmm.. aku ni tabah ke? kuat ke? ntahlaa...

watever pun... time kasih n syukur pd mu tuhan.. krn melancarkan pjlnan hidup aku.. :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

Monkey D Luffy said...

yeah berjaya.... blh ler kita enjoyyyyyyy

;p

FarHa said...

alhamdulillah..setiap yg kita wat tu allah akan bls...ha pon dpt rasa kegembiraan ura tuh...

b4 this ha tension ngan subjek PnP..hbs present lec puji assigmnet kite org..saat tu ha allah yg tahu...penat lelah kita wta tuh ada hasilnye...

joegrimjow said...

njoy n syuko

piNky LuCiA said...

kapten..
hehe.. kita enjoyyyyy.. ;P

piNky LuCiA said...

ha..
aah.. pent sgt.. smpai melayang2 pale ni.. tp sgt bsyukur pd Allah.. Allah tlg ura.. :) ura tahu.. Allah mmg sll ade ngn ura.. wakaka..

piNky LuCiA said...

joe..
aa.. syuko.. hehe..