RSS

benarkah??? aku konpius......

benarkah lelaki kuat merajuk? aduhai.. aku rs laa.. pompuan yg suka merjuk.. kekonpiusan kemelandaan diri ku saat ini..

aku kurg psti pasal ni.. tp semasa tinjauan aku bjln.. ia kuat mengatakan begitu.. ape faktor nya..?? hehe.. adakah dunia zaman skrg sudaa mau kiamat atau ia nya sudaa terbalik??? may be...

knp aku kata may be? sbb yg aku alami juga adlah perkara yg sama.. hehe.. kuat benar merajuk.. aku?? aku pun merjuk jugak.. tp tak smpai 5minit.. hehe.. aku tak ley laa.. aku jd rindu.. wakaka.. teruk betul..

ape faktor lelaki merjuk??

  1. krn mereka nak bmanje ngn insan bernama awek..
  2. saje nak tunjuk dorg romantik..
  3. ade yg azali mmg kuat merajuk..
  4. nak tahu kasih pompuan byk mana tertumpah pd nya..
  5. ingin si awek menumpukan lebey ms utk ny..
  6. mahukan lebey perhatian
  7. dll laa.. aku penat laa nk tnya ramai2 org.. wakakaka..
so.. pd sume lelaki.. tul ke statement yg diberi oleh pompuan ni? hehe.. aku tak termasuk eh.. sbb aku suka lelaki yg manje.. skemma.. merajuk ngn aku.. hahaha.. mmg aku pelik..

pd pompuan.. korg jgn wat tak tahu plak.. lelaki merajuk utk bermanje.. bukan ngade2.. hakhakhak.. ;p tul ke? aku tak tahu.. org kata..

sape kata?? yg penting aku tak kata.. hehe

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

20 comments:

eyena said...

ooo mcm tu ke kak pinky..ana kan.. ops!! aku kan..elelee geli2 lak eh.mcm usus kena geletek laa.kikiki bagus informasi kak pinky ni.i igtkan dia majok sbb i takmo pujuk.hahaha bagus laa dia nak manje2 upenye.teruskan tak pujuk..hehe

nur nina said...

mereka mnta dipujuk?
aiyakkk,, huahuahua

piNky LuCiA said...

aina : haha.. dia majuk nak lebey perhatian dr kita.. tak ke itu nm ny kena pujuk.. aduhai adik aina ku syg.. huhu :P

piNky LuCiA said...

nina : alaa.. pe slah ny.. pujuk jelaa.. sy suka pujuk dia.. tp sll ny tak jd pun.. sbb dia sorg yg kool bila di pujuk.. aduhai...

kamikaze85 (fahmi) said...

Ye ker lelaki ni cepat merajuk???? saya x pernah merajuk pun??? mungkin lelaki yg cepat merajuk ni adalah lelaki lembut..!!! huhuhuhhuhhuu

piNky LuCiA said...

yeke tak penh majuk??? jujur ke ni? ngn awek pun tak penh majuk gak eh? hehe

Monkey D Luffy said...

aku merajuk ni... meh la pujuk aku ;)

piNky LuCiA said...

kenapa ko majuk kapten? meh sini aku pujuk.. hehe

AzruL said...

kalo nk kata lelaki kuat merajuk ni, tak jugak.. perempuan pn suke merajuk.. semuanye brgantung kpd ssorang itu.. kalo abg arol merajuk stgh jam je.. haha.. xpyh merajuk2, nnt cpt tua.. hehe.. pndg kedpn n jauhi mslh yg melanda, smg hidup sentiasa bahagia.. I'Allah..

piNky LuCiA said...

alaa.. tak delaa kata lelaki je yg kuat majuk.. pompuan pun sama.. tp klu lelaki kuat majuk 2 tak ke pelik? hehe..

waa.. stgh jam je eh? ha tahu tak ni.. abg arol kan dia majuk setgh jam je.. pas stgh jam dia majuk.. baru ha msg or kol tny eh.. hehee..

ura majuk 5 minit je.. penat majuk lama2.. 5minit 2 da kira lama da.. huhu

deennasour said...

eeee ustazah ni nak tau napa laki suke merajuk eh?
napa? ustaz merajuk ke?
miahahah gelak kan dia gelakkan dia!!!

1. sebab laki tu ngada2 je. tu pasal nak merajuk.
2. sebab dah tak ada keje. merajuk je le.
3. dah lama tak merajuk kot. sekali sekala apa salah nya kan kan?
4. sebab asyik makwe je merajuk, nak ambik kau pakwe lak merajuk.
5. qada' dan qadar dia merajuk hari tu. *paling best punya alasan.

cerpelai said...

Kehkehkeh..
Lelaki kuat merajuk memang wujud.. Samada merajuk cam kucing (mengada-ngada) ataupun memang kaki 'melantun' (merajuk)..

Biasa laa.. asyik pompuan je nak merajuk, nak tunjuk veto.. Biar diorang rasa pulak laki punya merajuk camana.. Kompom macam sang kelembai..!!
Kehkehkeh..

piNky LuCiA said...

deen : amboi3.. ko deen.. ko kena kan aku deen.. takpe2.. siap laa nnt ko ye deen.. hakhakhak.. (smbil tgn ku gempal2 nk tumbuk..)ustzah alaf baru yg ganaz ni.. hakhak..

qada' n qadar dia majuk ritu? pelik je bunyik ny alasan ko ni deen.. hakhak.. ko ni mazhab qadariah ke ape? hakhak

piNky LuCiA said...

cerpelai : ooo.. means lelaki majuk sbb nak bg pompuan rs mcm mana plak lelaki majuk.. gitu? sbb asik dia je kena pujuk.. so nak suh pompuan plak pujuk kali ni?

hakhak.. alasan di terima.. hehe

tp bg aku.. aku suka lelaki yg majuk..hehe..manje je. sbb aku suka lelaki mnje.. ape citer 2? hehe

pink_butterfly said...

adeiii...


klu dua2 majok, sapa nak pujuk?


dua2 balik umah, mntak mak msg2 pujuk...ok x? hihii~

joegrimjow said...

sbeab yg per1 best
huhu

piNky LuCiA said...

cik rama2 : klu 2 2 merajuk.. ana kawin 3.. hahaha.. itu kata p.ramlee laa.. hakhak

piNky LuCiA said...

joe : hehe.. nak manje2 eh? lelaki mmg suka manje2 eh ngn awek dia? aku pun suka.. hahaha

Anak Pendang Sekeluarga said...

"Dan orang-orang yang beriman dan berhijrah serta berjihad pada jalan Allah (untuk membela Islam) dan orang-orang (Ansar) yang memberi tempat kediaman dan pertolongan (kepada orang-orang Islam yang berhijrah itu), merekalah orang-orang yang beriman dengan sebenar-benarnya. Mereka beroleh keampunan dan limpah kurnia yang mulia." (Al-Anfaal 8:74)

Salam ziarah dari saya,,blog yang menarik ,jemput muzakarah di blog saya....dan jadikan blog saya sebagai rakan anda..tq

piNky LuCiA said...

salam ziarah jugak.. :) dtglaa klu free.. hehe.. jemput masuk.. hehe.. mcm nak jemput masuk umah laa plak.. :)