RSS

smg Allah merahmati kita.

Happy Anniversarry..
Semoga hubungan yang terjalin erat akan dirahmati dan diredhoi oleh Allah hendakNya.
Semoga jodoh ini akan dipanjangkan hingga ke akhirnya..
Semoga senyuman akan mengukir di setiap detik kita bersama..
Semoga suka dan duka kita dapat lalui bersama..
Semoga kita kuat untuk menghadapi badai yang melanda..
dan kasih ini hadir dengan tulus,
buat mu.. =)

salam sayang selamanya..
-PinkyLucia-

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

12 comments:

eyena said...

haa tarikh nikah eh..hee

DeQku said...

Anniversary mu ke parents mu? Cemas aku ni..takut mu kawin xajak aku..hehehe..

piNky LuCiA said...

tarikh declare laa cik eyena.. hehehe.. malu plak... dalama kenal.. harap kekal sampai ke akhirnya.. =)

piNky LuCiA said...

zawani.. anniversary percintaan aku.. waaa.. romantiknya seorang aku... lalala

hajarus said...

amboi romantiknyer pinky... anniversary percintaan yer... moga cepat2 ke jinjang pelamin yer... :)

piNky LuCiA said...

thnks hajar.. amiiinn... doakan laa.. =)

Fatt Chin Choy said...

ahaks2
cepat2 menyimpan... kawen

piNky LuCiA said...

kenapa plak aku yg kena meyimpan?? hehehe..

lanz_evo7 said...

ada jgn erk anniversary da lama kawan..huhu..bagus la kamu ni.mesti best jadi pasangan idup kamu. ;-)
harap2 kekal smpai bila2 yer.amin..

piNky LuCiA said...

haha.. memperingati saat2 pertama berkenalan adalah utk menghrgai pasangan. kita patut hargai pasangan kita kan? tul tak?

hahaha. tak de laa best sgt pun. aku ni garang org nya.. lalala~~

amin.. aku jg doakan kamu lanz.. mg ko jumpa aweks yg cun2+baik akhlaknya.. hehe ;)

FarHa said...

wahh g2..tahniah

ha dokan semoga kekal selamya ye..ha nanti bulan1 baru genap sethn huwaaaaa

piNky LuCiA said...

hehe..biasalaa... ura dah masuk 6thun dah kenal.. lalala~ lama kan?