RSS

huru hara

waaa.. aku dah huru hara. memang lah kata orang betul.. kalau dah nama blogger, kalau tak bukak blog 1 0r 2 hari, hidup jadi huru hara.

adoi.. aku tak de selera nak makan. nak minum. nak membaca. semua jadi malas. blog memang membuatkan aku jadi seorang yang separuh huru hara.

aku ambik biskut. tapi aku tak bukak. aku ambik kueh, tapi aku makan separuh je. aku tuang air masak (sebab ni minuman feveret aku), aku minum pun tak habis. semua jadi malas and tawar je nak buat apa-apa.

tapi tadi disebabkan aku minat tahap gaban dekat laksa, aku bantai jugak 2 mangkuk laksa dekat kenduri rumah uztaz zul. hahaha.

tapi balik aku lapar. penyakit datang lagi. malas. dan aku masih tak dapat membukak lappy kesayangan ku yang tetibe mati itu. sekarang aku pinjam lappy asma jap. sebab dah tak tahan rindu kat DUNIA KU MERMAID ni.. lama-lama makin haru hidup nanti..

status : lega yang bersangatan..

persoalan : kenapa aku rindu kan blog sampai naik haru ni? pelik........

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

FarHa said...

ni gile meroyan namenyee hahahah

piNky LuCiA said...

hahahaha.. meroyan ke? meroyan tahap ke 4.. kritikal.. =S

joegrimjow said...

dalam proses menjadi gila blog
;)

Fatt Chin Choy said...

kalau ler blog ni ada jantina... blh ler korang kawen
haha

piNky LuCiA said...

eh joe.. giler blog pun ade proses2 dia jugak eh? hehehe

ah fatt.. jantina blog aku ialah pompuan.. ko nmpak tak nampk tak nama nya lucia.. ngeh3..