RSS

nak balik kampung..

24hb.. hehe. janji ngan mak dan adik-adik nak balik semalam. tapi tak jadi.

alasan 1 : tiket dah habis. tiket bas malam ni pun aku beli tiket bas tambahan. huhu. aku memang tahu, tiket bas ke pantai timur memang macam goreng pisang panas.. adehlaa.. aku memang selalu relek macam ni.. lalala~

hmm.. tapi yang penting sekarang, tiket dah ade. malam ni balik kampung. waaa... tak sabarnya.. hehe. esok pagi dalam kul5.30am baru sampai. pening laa aku duduk dalam bas lagak orang mengandung. haha.

alasan 2 : aku masih ade kelas bahasa arab pagi tadi satu kelas. ingat nak balik semalam, nak ponteng kelas. tapi nampaknya Allah tak kasik buat kerja jahat ni. hahaha. so aku masuk laa kelas pagi tadi.. lalala~ no ponteng-ponteng.. ok?

so ape plan aku duk rumah kali. ngah fikir. tapi apa yang ada dalam otak ialah aku nak releks, landing-landing, bersuka ria, berfoya-foya dengan adik-adik yang sudah lama tidak ku jumpa.. macam best je.. hehehe..

=) so aku akan bercuti dalam setiap segi selama 2 minggu. hahaha. tak de siapa yang boleh ganggu kedamaian ku.. haha.. seronok-seronok..

jom balik kampung.. sesama dengan aku. main air sama-sama.. waaa.

nak berangan jap.. jom2.. sambil kemas-kemas barang.. lalala~~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 comments:

joegrimjow said...

rayya hajii

piNky LuCiA said...

selamat hari raya haji.. maaf zahir batin.. lalala

fik_autoz^^ said...

slmt pulang ke kmpung......slmt hari raya haji^^

piNky LuCiA said...

tQ fik.. selamat ari raya haji jugak =)

kawie2020 said...

selamat hari raya aidiladha... balik elok2 naaa... hehehehehe...

p/s: rindu i kan..hehehehe..

eidafatiha said...

salam aidiladha..
kalau balik kg hati2 yea..

piNky LuCiA said...

kawie..
eii.. tak de keje i nak rindu u.. perasan!! hahahaha

piNky LuCiA said...

kak eida..
time kasih.. da balik ngn hati2 pun ni.. selamat disambut oleh ayah kat terminak bas lagi.. laala