RSS

bersemangatlah..!!

status : malam yang agak suram dan pening. tak tahu apa yang aku baca untuk pengajaran teks esok. tajuk yang di beri 8 surah. panjang-panjang lak tu. ditambah pula dengan penggunaan bahasa arab aku yang tahap A+++ (haha.. ketawa kan diri sendiri. perasan lah kau wahai diri!!)

kekadang aku terfikir sampai bila aku mahu lari dari kenyataan. sampai bila harus aku tegar melalui semua yang berlaku. sampai bila aku harus menyelami lautan yang penuh dengan air masin yang tak dapat aku telan. huhu

pening memikirkan diri. berhenti!! stop3!!

apa yang harus aku fikir sekarang.. fikir pengajaran teks esok. mungkin hidup ini akan lebih indah andai aku membiarkan masa yang berlalu menentukan segalanya..

mungkin apa yang terjadi penuh dengan hikmah yang tak dapat aku baca. pasrah dan berserah diri adalah penting.. tapi ingat.. eloklah pasrahkan diri selepas kamu berusaha sedaya yang mungkin..

bersemangatlah untuk melalui kehidupan ini, wahai pinky.. hehehe

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

joegrimjow said...

xsia2 studi yepp

piNky LuCiA said...

lalalala ~ hehe.. yeke? ntah.. hehe

Fatt Chin Choy said...

ni pasal sedih2 ni?

piNky LuCiA said...

hahaha.. saje2 je tukar mood.. org sedey pun nak marah.. huhu weekk ;p