RSS

giliran tafsir..

mood : senyum yang meleret-leret. entah kenapa pun aku tak tahu.

ngantuk jugak ade, walaupun aku tersenyum. nak tidur. tapi tunggu lepas exam settle semuanya aku akan qada' tidur ku sehingga berpuluh-puluh jam lamanya.. nak tidur sampai badan naik lemau.. ngeh3.

selagi exam tak habis.. selagi itulah aku tak dapat fikir apa-apa.. exam.. exam.. exam..

perut plak sangat sakit ni... entah apa yang aku makan pun aku tak tahu. aku main tibai je. janji kenyang. itulah padahnya. lain kali sila jaga permakanan kamu (berpesan pada diri yang tak sedar diri.. lalala~)

doakan aku.. =)

lutut ku telah bergerak terketar-ketar kerana aku tak tahu apa yang bakal terjadi. kerana hari ini aku tidak dapat meramal dengan baik. mungin keaadaan cuaca yang tak berapa elok kerana hujan yang tidak berhenti-henti dari semalam. (hahaha. sila ketawakan diri sendiri yang perasan tak habis-habis. dan alasan yang tidak masuk dek akal..memang aku sengaL)

dah3. jom baca buku..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

Fatt Chin Choy said...

hari ni cuaca cerah jer
hehe

p/s: ko tak terkencing dalam seluar ker?

hajarus said...

sebok ngan exam yer... good luck.... :)

piNky LuCiA said...

haha.. ahfatt aku jawab exam dengan penuh semangat hari ini.. walaupun dala keadaan terketar2.

aku tak kencing dalam seluar. aku kencing dalam tndas.. kakaka

piNky LuCiA said...

thnks hajar.. wish me luck =)

ade 3 lagi paper yg bakal ditempuhi.. hehe

i'msosupernotcool said...

gudluck babe..
thx 4 vistin my blog..
all d best..

i alwys wrong in making prediction..
duh..

piNky LuCiA said...

tQ.. wish me luck tau.. =)