RSS

A +++

hari ni dah 3 hari bulan.. esok plak 4.11.. 5.11 aku exam.. sambung plak 6.11.. buat aku pening dan takut. kenapa? aku tak cukup prepair ke? entahlaa.. aku kekadang tak tahu ape yang aku baca. makin aku baca, makin banyak aku tak baca.. kenapa eh?

orang kata.. makin banyak ilmu kita tuntut.. makin banyak benda yang kita tak tahu.. betul ke? aku agak memang betul.. agak laa dulu.. sebab aku sekarang kan dalam proses cari ilmu.. so tak banyak lagi laa ilmu.. huhu

prinsip teknologi pengajaran.. dan KDO sama-sama senang.. sama-sama susah subjek nya.. tapi aku banyak belajar dari kedua-dua subjek ni.. prof kata.. nak boleh B tak susah.. nak dapat A tu yang susah...

aku obses A.. so aku nak A.. A for All.. A for AZURA.. hehehe

kamu pun doakan aku jugak tau.. aku semakin kecut perut ni.. hehehe

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comments:

fik-autoz^^ said...

gudluck 4 exam,chaiyok2...^^

FarHa said...

yakin kan diri..insya-allahh dpt apa yg dihajati...

gudluck ura!!

debest_thinker said...

good luck!!

hana devushka said...

ganbatte ne..hee~

eyena said...

semoga dpt byk A..heee

FarHa said...

ura..

emm ha de follow satu blog pasal cerpen2...

http://penulisan2u.blogspot.com/

best follow r..ura nak try submit cerpen2 leh gak...hehe leh ha bc..

piNky LuCiA said...

thnks kawan2.. akan ku gapai cita ku ini.. hehehe..

kepada kawan2 yang exam.. gd luck jugak.. :D sama2 dapat A byak2.. ngeh3