RSS

huhu

badan aku masih lenguh. entah kenapa pun aku tak tahu. may be sebab angkat buku aku yang menimbun. 4 kotak. selama aku dk 2 tahun di kL.. dan banyak lagi kerja yang belum aku selesaikan dan perlu aku siapkan dengan kadar segera sebelum aku balik kampung. huhu.. may be kerana itu jugalah badan aku yang dah pun tua ni mengalami lenguh-lenguh dan sakit-sakit.

waa.. aku membayangkan urutan di Spa. dengan minyak aromaterapi.. hehe.. udah-udah ler.. kan best kalau ada org sudi mengurut aku dengan bayaran free.. hahaha..

mana ada istilah free dalam hidup. semua berbayar. huhu

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

asma said...

akak..nti asma urut akak..free je kan..ke penah asma mntk upah?hee..
tp sem depan laa..hehe~

piNky LuCiA said...

hehe.. waa.. seronoknya ade org nak urut free.. hehe.. nnt sem depan sy mintak tau.. da janji tak ley mungkir janji.. :) suke3

cikgufarha said...

aii ura..miss me?? so bz laa..ni pon curi2 jap...sementara ummi kat dapur haha..jalan2 jekk tau..ni sesi ngemas umhh n karang skit g amik epi plakk waaaa

piNky LuCiA said...

waa.. bukan main ye holiday. mentang3 laa kata nak holiday tul2, tul2 dia holiday.. hehe..

ura 11 baru balik. huhu. byk keje gak kat sini.. waaa..

Monkey D Luffy said...

ko selau pegi rumah urut ke?

wow!

piNky LuCiA said...

haha.. mana ade selalu pergi umah urut. kau ni kan kapten!!! eii...