RSS

nak holiday.........

aku ingat selepas exam boleh laa aku berehat. tenangkan otak yang serba serbi serabut ni. tapi kerja makin banyak. aku yang sangat suka menaip pun jadi tak sempat nak fikir pasal menaip. huhu.. tak sempat nak fikir apa-apa.

tapi aku sempat nak fikir 1 je. kerja aku menimbun. dan berlambak-lambak. memandangkan hanya aku seorang yang bekerja. then, staff lain dah balik cuti dan ada yang dah berhenti kerja kerana mendapat panggilan KPLI dan KPLI j-QAF. nampaknya.... aduhai..

so.. aku kena kuatkan semangat. sebab dah janji dengan bos nak siapkan semua design buku untuk aku balik holiday. sebenarnya untuk aku dapat gaji lebih.. hahaha.. itu motif utama. jangan tak tahu.. hehe..

birthday adik-adik. hari ibu. macam-macam lagi nak kena beli. hmm.. baiknya aku sebagai seorang kakak.. wakaka.. baik laa sangat. aku harap aku dapat siapkan kerja dengan cepat dan yang penting boleh balik holiday, peluk mak, tidur bawah ketiak ayah.. hahaha.. waaaa, syoknya

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

joegrimjow said...

ku pon syok gak ni
hehe

Unknown said...

waaa ura keje ke?? hehe bile nak belanje ha eheks

Kapten Luffy said...

mesti design ko pink

larikkkkkkkkk

piNky LuCiA said...

joe..
huhu.. kau syok ape hah? saje nak men'jeles'kan aku yang sedng kerja.. wawawa =(

piNky LuCiA said...

ha..
hehe..laa.. kan ura kerja kat sini dalama.. ha lupa ye? huhu

piNky LuCiA said...

kapten..
aku design sume kaler pink.. kenapa? kau nak 1 design ke? hehe