RSS

geram..

situasi..
tahap geram yang melampau..
sabar itu sebenarnya ada baiknya..
api marah tu amalan syaitan..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

10 comments:

DeQku said...

Cara-cara menghadapi situasi marah @ geram:

1. Beristighfar, klu xilang lg..
2. Klu tgh berdiri, duduk..xilang lg?
3. Klu dah duduk, baring..ish3 marah nampak..
4. Baring pun xilang lg, kena pergi ambik wuduk n solat 2 rakaat. Untuk lebih menenangkn, baca quran...

Hehhe..no offence ye.

piNky LuCiA said...

aku memang mengucap panjang la tadi. tapi sekarang dah ok.

sebab?

aku dah pergi marah budak tu. pastu aku nangis, ngadu kat someone. haha.. tak lah. aku ngadu kat sepupu aku. then.. aku lega. haha..

cikgufarha said...

uikss bakpe ura?? sabo2 eh..kadang bila tahap amarah kira dah di cabar marah jekk hakhak

joegrimjow said...

mandi mandi

piNky LuCiA said...

ha..
ntahlaa ha. geram kt member.. ura tak pernh pun wat org mcm ni. kenapa orang selalu wat ura gini eh?

piNky LuCiA said...

joe..
hehe.. da mandi laa.. wangi3.. emmm.. hehe

eyena said...

ahai sabo jak laa

wan muhamad zaidi said...

kite sebenarnya tidak lemas krn terjatuh dlm air yg dalam, tetapi kita akan lemas jika kita terus berada di dalamnya.. uhuhu

piNky LuCiA said...

aina..
aku dan diri ku mmg ngah sabor.. ngak mahu marah2 lagi.. habis berkedut kulit muka ku.. aduhai..

piNky LuCiA said...

wan..
aku sudah keluar dan pergi jauh2 dari air itu.. dan aku tidak lemas lagi.. hehe.. alergic air setelah 3x lemas.. hahaha