RSS

makhluk..

hari yang amat memeningkan kepala. semalam aku sudah siapkan 1 design. pastu yang memeningkan, aku mesti menyiapkan design yang di buat oleh staff yang tak bertanggungjawab! geram aku di buatnya. tak pe. tak pe. sabar itu adalah indah.

hmm.. tapi hidup ini indah kan. kita tak pernah jumpa orang yang sama perangai, sama sikap, atau sama orang. hehe.. kerana itu lah, may be guru adalah jawapannya. kerana di sini, aku akan temui ramai lagi makhluk-makhluk pelik. hehe.

makhluk? haha. confuse... :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

9 comments:

joegrimjow said...

heh
ku pon confius]

nur nina said...

bkl guru kn? =D

Monkey D Luffy said...

cikgu kena wat design pe?

peminatjutawan said...

manusia memang dijadikan pelbagai perasaan dan sifat..malas,rajin,marah,senyum,duka,tawa..
kita yg sebenarnya kena pandai mencorakkannya.....

Baginda Reformasi said...

salam... sy pun tertanye2 design ape? kereta? baju? or rumah? hehe

(sidang dun 7/5/09) untuk mengetahui laporan media dari dunia ... hehe

http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/05/berita-dr-saentero-dunia-apabila-lanun.html

piNky LuCiA said...

nina.
yup.. bakal guru.. hehe.. tapi 2tahun lagi laa.. baru tamatkan 2 tahun pengajiaan.. waa.. lambat2.

piNky LuCiA said...

kapten..
cikgu tak kena buat design laa.. aku sekarang kerja. part time. tu laa pasal aku kena buat design. design buku budak2 kecik je.. hehe

piNky LuCiA said...

jutawan..
betul3. kita kena pandai menguasai emosi.. supaya hidup kita lebih stabil.. hehe

piNky LuCiA said...

baginda..
design buku laa.. hehe