RSS

happy mappy vs sedey huhu

adakala.. kesedihan itu penting.. untuk ingatkan betapa nikmatnya pada sebuah kegembiraan. tapi aku tak suka pada perasaan sedih. kerana ia akan buatkan aku blur. bila sedih, aku blur. bila sedih, aku pening. bila sedey, comfirm momfirm aku akan masam.. aku tak suka masam. sebab masam itu tak seindah dan secomel ketika aku senyum.. huhu

tapi perkara yang membuatkan aku sedih tak banyak. orang yang buat aku sedih, selalunya orang yang aku sayang. padahal kekadang aku sendiri yang mencipta bahana itu. aduhai.. nama je dah menjangkau 250 tahun. tapi otak aku ni tak matang-matang jugak.. apa laa nak jadi.. (ayat ketika aku sedih.. waa..)

selalunya.. orang yang aku sayang ni, selalu je buat aku sedih. rindu kan dia pun aku sedih. teringat kan dia pun aku sedih. bergaduh, memang sah-sah sedih. kalau bergaduh, tak sedih-sedih jugak, adalah laa yang tak kena dengan otak kau orang tu.. hehe..

tapi kan.. macam mana laa aku nak pujuk diri ini dari jangan terus bersedih? aku bukanlah wanita yang pandai memujuk. menggoda pandai.. hahaha.. (goda FARHA je sokmo.. hihi.. kan3?) pujuk diri sendiri aku tak pandai.. sah-sah lah pujuk orang aku lagi tak pandai.. menangis untuk orang, itu aku boleh. skill aku tu. jangan tak tahu, sebab aku kan penyedih orangnya..

hm, mahu aje air mata ini tumpah tatkala di landa kesedihan ini.. ewah3.. ajarlah aku memujuk. nescaya aku akan selalu memujuk mu.. hehe.. waaa.. bukan main ye... ;p

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

FarHa said...

sedey msti lawanye pujuk..sbb kalo tak de org pujuk mesti kita pujuk hati kite sendiri hehe...

ura memng goda ha sokmo..tp kalo ura tk goda ha pon, im still tergoda ngan u hakhak

piNky LuCiA said...

hahaha.. still tergoda? muahahahaha.. ade makna tuuuu...

Monkey D Luffy said...

erk

aku pun x pandai pujuk org...

piNky LuCiA said...

hehe.. kita banyak persamaan kan.. hahaha

asis said...

pjuk le...cam mne2 pun

piNky LuCiA said...

yele.. senang je kata pujuk laa mcm2 mana pun.. huhu..ajarlah..