RSS

2 kerja 1 masa..

kata orang, buat 1 kerja, dalam 1 masa. baru kerja tu akan teratur. tapi, itu kalau ada lebih masa. ni dah tak de masa.. nak buat 1 kerja dalam 1 masa jugak ke? huhu..

hm, boleh ke aku nak buat, 2 kerja dalam 1 masa. aku di berikan tempoh, hanya sekejap cuma. semua nak kena submit cepat. geram betul. ingatkan aku ni macam robot ke apa. hehe. tapi aku yang pinta kerja ni. jangan nak merungut pulak.

tapi setiap kerja, memang memerlukan comitment yang tinggi. kalau tak boleh nak ambil tanggunggjawab, baik jangan pohon kerja. aku tak suka orang yang tak serius semasa bekerja dengan aku. kerana aku tahu, kelak mereka akan menyusahkan hidup aku.

setiap orang diberikan keistimewaan masing-masing yang kita tak tahu sebenarnya ia ada di dalam diri kita. kata mak, aku kadang-kadang boleh buat kerja dalam banyak masa. kadang-kadang aku lost kalau buat kerja dalam 1 masa.

kesimpulannya, kalau kita nak, boleh je sebenarnya. tinggal semangat dan diri kita je yang menentukannya. kalau kita nak, buat 10 kerja dalam 1 masa pun boleh. tak mustahil. kerana manusia Allah ciptakan dengan penuh keajaiban.

besarnya kuasa Allah :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

FarHa said...

bz nyerr ura??? miss me?? haha

Monkey D Luffy said...

errr

malas

hehehe

piNky LuCiA said...

farha..
miss U sngt2000000.. hehe..

piNky LuCiA said...

kapten..
rajinlaa...
hehe